Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Thanks!!

Hebben jullie ook kunnen genieten van t mooie weer?
    Ik heb geen tuin en door de strikte rust kan ik helaas niet naar buiten met de kleine maar heb haar badje (babybad) op t balkon gezet! Dus toch zo 2 uurtjes "buiten" gezeten.

Heel veel harde buiken vandaag en ook weer erg pijnlijk. Was alleen thuis en kon ook niemand regelen maar anders had k wel weer t zkh gebeld.
    Gelukkig lijkt t nu weer minder te worden.

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik heb wel een tuin en er ook wel lekker gezeten, al kan ik momenteel zeer slecht tegen warmte!! Haha.

Lekker dat je zo toch ff buiten bent geweest!

Balen dat ze zo blijven aanhouden die harde buiken. Hopen dat het weer wat rustiger blijft!

3. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Haay
    Nou ik lig weer in t zkh! Helaas.
    Gisteravond die harde buiken, ben wel in slaap gevallen gelukkig en vanmiddag rommelde het weer wat en kreeg ik bloedverlies. Kon gelijk komen. Blijkt dat de placenta wat laag ligt.
    Moet nu blijven ter observatie...

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hè bah!!!! Maar misschien wel veilig idee dat je daar ligt???
    Pffff zwangerschap gaat niet over rozen!!

Baarmoedermond wel dicht? En hoeveel cm is je baarmoederhals?

5. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ze heeft niet getoucheerd en bmh was lang genoeg maar k weet niet hoelang. Idd wel een veilig idee. Ga met dit bloedverlies liever niet weer naar huis.
    T is idd een hele rare/zware zwangerschap zo!

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Heftig meis! :( wel veilig idee idd dat je geobserveerd wordt! Sterkte & liefs

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Haay,

Het was een korte nacht, ik was vroeg wakker en kon gelijk niet meer slapen.
    Hebbnog steeds bloedverlies en erg veel pijnlijke harde buiken. Arts komt straks. Ben benieuwd of ze me zo naar huis laten gaan...

8. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Neeeeeeee jij mag zeker niet naar huis meis met bloedverlies!!
    Ik moest 2dg bloedverlies-vrij zijn en toen mocht ik pas naar huis.

Pffff wat spannend en eng allemaal. Ik duim hoor!!

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Is dat zo!?! Gister zeiden ze een nachtje ter observatie :s
    Vond het al vaag en op inet lees je ide ook dat je min 1 a 2 dagen bloedvrij moet zijn voor je naar huis mag...
    Nog geen arts gezien, zit aan een pistoletje en verveel me dood!
    Wacht t allemaal maar weer af...

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ja dat is echt zo!! En logisch, bloedverlies hoort gewoon niet!!
    Ik wist het ook niet, was gedouched en wel. Klaar om naar huis te gaan na 1 nachtje ziekenhuis. Nou mooi niet, moest nog een nachtje blijven.

1e dag strikte bedrust, 2e dag mobiliseren. En bij geen bloedverlies, toen mocht ik naar huis!

11. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey hey! Misschien toch beter als je ff in de gaten wordt gehouden toch! Sterkte!!

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Je hebt gelijk!! Vandaag mag k 3x 15min lopen als ik dan geen rood verlies meer heb mag ik hopelijk morgen naar huis. Heb nu alleen bruin dus dat s goed teken!!!

13. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Spannend allemaal! Weet je ook al wanneer je de echo hebt? Hoop toch wel dat ze er wat meer spoed achter zetten?
    Hoop voor je dat je snel van het bloedverlies af bent en lekker thuis kan zijn. Lekker kleine meid in badje met dit mooie weer, jij relaxen buiten! ;)

Liefs

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Vind ik ook laura! Vooral met dit heerlijke weer. Kleine meid van me is harstikke verkouden en dat slaat altijd enorm op haar longen (ze heeft zware astma) dus baal zo dat ik haar niet zelf "in de gaten" kan houden.
    Bloedverlies lijkt steeds minder te worden jeeeeh!!!

Echo s pas over 1 1/2 week.... Nog even geduld dus!

15. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Arm meissie! :( das echt sneu! Wel fijn dat het bloeden minder wordt!! :)

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Bloed is gestopt ben heel blij maar blijf enorm harde buiken houden, mag dus nog niet naar huis! Balen...maar ze blijven elke 3min komen dus gyn durft het niet aan me zo te laten gaan. Bmh gaan ze nog een x opmeten vandaag (vreselijk, ben ondertussen echt al me schaamte over) gister was die iets korter dan de dag ervoor maar nog lang genoeg. Als die korter wordt gaan ze miss toch weeenremming geven.

17. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Bah! Balen meis! Maar wel goed dat ze je zo in de gaten houden!
    Ja ik ken het met dat opmeten bmh, je ligt er echt bij als een eh... nouja .. laat maar!

Hoop echt dat de harde buiken minder worden en dat de weeenremmers er niet aan te pas hoeven te komen, en dat je kleintje nog ff blijft zitten.

Liefs

18. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Haha ja idd zo ja :p heel fijn afeglopen 3 dagen al 3x zo echo gehad...

Buikpijn word weer erger, grr balen. Wou net een kopje koffie beneden gaan drinken (mocht weer 3x15min lopen) maar mag nu niet meer. Vanmiddag mag ik met de visite naar beneden in de rolstoel.

Weet jij al wat je gaat krijgen? Jongen of meisje?
    Wij weten het niet en nu met al die echos is het wel verleidelijk hoor, maar ik blijf standvastig!! Denk alleen dat straks alle gyn al weten wat we krijgen behalve wij zelf haha.

19. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Het schiet ook niet op he!! Denk dat je een lekker eigenwijs kindje krijgt! Nu mama al alle schrik aanjagen!!

Wij krijgen een meisje :) Wij wilden het wel weten, had ook echt niet zo standvastig kunnen zijn als ik het niet had willen weten, haha :p

Hoop wel dat de gyn's zich niet voorbij praten dan ;) haha, volgens mij zou ik wel zo lomp zijn als gynaecoloog zijnde, om het per ongeluk te zeggen.. :p

20. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohhh wat leuk een meisje!!

Ik heb ook zoiets van ik lig nu al plat met pijnlijke harde buiken wedde dat ik pas met 42 weken ga bevallen. This een kleine druktemaker daar binnen!

Deel Deze Pagina