Zal je altijd zien idd! Al denk ik niet dat ze jou nu nog zo lang laten lopen, tot 42 weken! Ik heb bij mij een gevoel dat ze eerder gaat komen, maarja, wie zal 't zeggen!
Ik lig nog steeds heel gezellig in het zkh. Verveling word al minder omdat ik het dagritme leer kennen en de schoonmakers/hotelservice medewerkers allemaal gezellig een praatje houden. Gister weer na heel veel pijnlijke harde buien (had zelfs gebeld om t aan te geven) weer bloedverlies gekregen. Dus verwacht niet dat ik vandaag naar huis kan aangezien ik gister nog niet eens in een rolstoel mocht zitten. T is nu weer bruin verlies geworden dus hoop dat geen rood meer bij komt. Bmh was eerst 3.8 toen paar dagen later 4.6 :s nu is die 3 Ze maken zich hier pas zorgen als die onder de 1.5 komt... Tot die tijd geven ze me nix behalve paracetamol en bedrust. Tot horens en vind fijn hier ook ff me verhaal kwijt te kunenn.
Bah! Zit ook niet mee! Hoop echt dat die ellende snel voorbij is! Wel fijn dat je bmh nog goed is. Ik ben ook weer lekker bezig. Al sinds eergisteravond tintelende handen en voeten en onderbenen,gisteravond ook wat verhoging wat wel in twee uur weer een graad gezakt was, misselijk en hoofdpijn af en toe wat lichte krampjes met name in bovenbuik en meer harde buiken. Ff aankijken anders maar weer bellen. Zou ook griepje kunnen zijn dus kijk deze ochtend nog ff aan. Nou hoop dat je bloedverlies weer snel stopt!!
Hooyo, pfffff zit jou niet mee!! Gelukkig is baarmoederhals mooi lang!! Blijf hier maar lekker schrijven hoor, dan kom je de tijd een beetje door. Slaap je wel goed?? Laura, misschien toch ff je bloeddruk laten meten?? Hier alles goed, 2 harde buiken per dag keur ik goed!
Laura: idd ff je bloeddruk laten nakijken. Hebben we wel geleerd he liever het zekere voor t onzekere! Onverwacht nieuws............. Ik ben thuis!!! Ben nog half in shock. Heb nog bruinverlies maar mocht toch naar huis. Bij rood verlies of pijnlijke harde buiken in regelmaat gelijk terug komen. Nu rustig aan blijven doen.
SUPER!!!! Soms gaan dingen toch anders dan gepland, ben blij voor je! Zonnestraal, dat is fijn, twee per dag is idd netjes in heb nog ff 3 uur geslapen, ga zo wel ff bellen denk ik. Ff laten controleren. Zo blijven we lekker bezig
Ben er nogsteeds! Lig nu voor hartfilmpje. bloeddruk is wel te hoog en eiwit in urine (wel weinig) maar met al mn klachten vermoeden ze het wel. moet nog ff wachten ook op uitslag van bloedprikken.
Heb het stokje van je overgenomen.. lig in zkh met zeer zeker beginnende zw-vergiftiging. Moet nog wel wat uitslagen krijgen maar de gyn wil me bloeddruk in de gaten houden
oh oh ik word hier bang van. Heb niet alles gelezen, maar steken enzo pfff. Mn man had het eten klaar en willen gaan eten krijg ik in ene steken/kramp in mn onderbuik trekkend naar navel en schaambot. Het komt met vlagen en gaat met vlagen weg. Maar dan wel vlagen waar 2 seconde tussen zit. Doe ik er verstandig aan de vk maar even te bellen?
het houd inmiddels al een uur aan. Heb ook wel t idee dat mn buik gespannen word of dat dit de harde buiken zijn. Ik kijk het nog heel ff aan anders ga ik zo bellen. Dank je.
Nou idd! Ik ben er nog niet uit en jij ligt erin!! Dat s niet de bedoeling Wat enorm vervelend voor je. Ik hoop echt dat ze je met medicatie stabiel kunnen krijgen. Super veel succes en hou ons op de hoogte.
Heb nog geen medicatie. leverwaarde is verhoogd en met rust hopen ze het te.stabiliseren. dan morgen of overmorgen weer leverwaarde bepalen
Hooyo eruit en Laura erin.....pfffff!! Ja jouw klachten waren duidelijk die van hoge bloeddruk Laura!! Wat vreselijk klote!!! Biancah, bellen meis!!
Saaaaai hier!! Lig je dan weer met je goede gedrag! achja nu maar afwachten.. meer kunnen we toch niet!
Wat naar! Dus echt zw vergiftiging wat vervelend!! En je moet nog wel ff... Hoop echt dat rust je goed doet, dit warme weer werkt natuurlijk ook niet mee. Echt super saai zkh, lig je alleen op een kamer? Mijn man s naar de nachtdienst en me mama is lekker hier om me te helpen en blijft ook slapen morgen gaat ze me huisje even schoonmaken.