Fijn dat je hulp hebt! mn bloeddruk was net weer netjes. Uit bloed bleek te hoge leverwaarde. hoop morgen gewoon naar huis te kunnen. ben al blij dat bloeddruk stabiel is en dan zal de gyn me wel verplichte rust geven denk ik... we zullen zien! Nu maar proberen te slapen. lig alleen op een 4pers kamer. Luxe maar saai haha. Al heb ik nu gelukkig geen last van snurkende mensen om me heen
Sterkte meiden! Valt niet mee om zo'n medische zwangerschap te hebben... Hier ook iemand.. Nu 29w2d. Al opgenomen geweest ivm beginnende PE. Nu bed/bankrust houden thuis met een berg medicatie en 3 keer per week op controle. Tevens bekkeninstabilliteit, daarvoor twee keer per week bekkentherapie Helaas bleek gisteren mijn HB te laag te zijn, maar mag dus geen ijzerpillen ivm mijn bloeddruk medicatie. Wanneer mijn hb nog verder zal zakken wordt ik weer opgenomen... Hoe dankbaar ik ben dat er een klein meisje in me groeit, het is wel wat zwaar momenteel... Lees al een poosje mee, zeker omdat ts een dagje verder is, dus dacht plaats even iets! Veel sterkte voor jullie!
Hey meis! Lief van je! Jij ook veel sterkte!! Komt ons niet aanwaaien, maar alles voor de kleine!! Wel heel fijn om op deze manier met mensen te kunnen praten Hoop dat je lekker thuis kan blijven, die ziekenhuisbedden liggen voor geen meter!
Goedemorgen, jij bent vroeg wakker! Wat fijn dat je bloeddruk weer normaal was. Lekker hoor een 4 pers kamer voor je alleen. Maar iemand om mee te praten is ook wel gezellig toch. Ik duim voor je dat je lekker snel naar huis mag, goodluck!
Goeiemorgen! Was weer veel slaap vannacht! Van 12 - 2 en van 4 - 5. Achja, bloeddruk was net goed en alleen last van misselijkheid, koppijn, zweten en af en toe wat lichte kramp. Zal zo horen hoe nu verder! Hoe ist bij jou? Geen gekkigheid he!!
Nee gelukkig nu niet! Geen bloedverlies, buik blijft rommelen dus doe maar rustig aan. Baal wel een beetje dat ze me helemaal niks kunnen geven tegen de pijnlijke harde buiken/ weeen. Als ze de ctg zien willen ze starten met weeen remming maar omdat de bmh mooi lang blijft (hij wordt wel wat korter) rn geen ontslukting is doen ze dat niet. Maar vervolgens loop ik al 4 weken met dagelijks pijnlijke krampen. Weet je al iets over wat ze van plan zijn? Of je naar huis mag of niet? Doe maar lekker rustig aan jij. Heb je ook zo'n rottig infuus? Hopelijk komen de doktoren snel bij je langs en weet je meer.
Ben eindelijk thuis leverwaarde nog wel wat te hoog. Ben nu wel medisch. Leefregel: functioneren als bejaarde... prima, kom maar met die rollator! Moet bellen bij het minste of geringste.. dus nu maar in mn tuin in de schaduw! Had gelukkig geen infuus of medicatie nodig
Ohh wat fijn weer lekker thuis! Dus wij liggen nu allebij als 2 oude wijffen op de bank/bed/tuinstoel haha! Hoop dat het goed blijft gaan bij je!
Haha inderdaad! Nu lig ik als een bejaarde op de bank en is mn vriend aan t koken :-D heeft ook al boodschappen gedaan.. ideaal (voor hoelang ik het volhoud haha)
@ Laura.. Wat goed dat je thuis bent! Nu wel thuis blijven hè? Laat je maar een beetje in de watten leggen hoor! Je hebt het verdiend! @ hooyoaasia... Jij krijgt het ook niet aanwaaien zeg! In en uit het zh! Balen hè? Zeker als je nog een kleintje rond hebt lopen! Krijgen jullie voldoende hulp? Vandaag en zwaar dagje gehad... Veel last van de warmte terwijl het normaal niet heet genoeg kan zijn! Hebben jullie er ook zoveel last van?
Mn vriend doet veel en mn ma is al ff geweest. mn schoonma is er nu ff om wat te doen dus daar ligt het niet aan net wel weer wat kramp vkak onder mn borst, trekt weer tussen schouderbladen dus ik hoop dat het niet weer feest is! Nu lekker bankhangen en rust!
Lexxie, nee idd het gaat deze keer niet makkelijk! En ik vond het verschikkelijk in t zkhuis terwijl me dochter thuis was. Ik heb ook veel last van de warmte, zweet me rot. T s hier nu gaan waaien en heeft ook even geregend. Ik neem zo een lauwe douche! Laura: this wel lekker dat iedereen alles voor je doet maar op een gegeven moment wil ik het dan weer zelf doen want andere doen toch nooit helemaal hoe jij t doet. Vind dat wel lastig... Heb vanavond toch een beetje wat huishouden gedaan. Heb enorm veel harde buiken van gekregen en slijmverlies met licht rose erdoor.... Wil hiervoor niet zkh bellen want net was weer gewoon helder afscheiding. Zou t stukje slijmprop kunnen zijn??
Idd ik wil t heel graag zelf doen! Mja.. das niet zo mooi dat je weer wat verliest! Zou wel stukje slijmprop kunnen zijn maar met bloed erbij in deze periode is niet oke, toch? Hopen dat het hierbij blijft!! En toch, rustig aan meis!!
Ik ga de rest van de avond niet meer van de bank af. Hoop dat t hiermee klaar is. Lijkt me ook niet goed nu slijmprop verliezen of stukje ervan. Als morgen of vannacht weer is ga ik wel bellen anders laat k t maar even gaan aangezien nu geen bloed meer te zien valt. Heb je nog steeds last van bandgevoel? Lijkt me zoo eng zw-vergiftiging. Laat je goed verzorgen!
Ik duim voor je dat het hierbij blijft! Ik ben nog niet heel lekker maar wel iets beter! Ik hang ook op de bank en kom er niet meer vanaf straks lekker proberen te slapen. Morgen weer een nieuwe dag...!
Hoe hoog was je bloeddruk toen je naar t zkhuis werd gestuurd? Die van mij is trouwens echt enorm laag, 85/55 smorgens in het zkh...