Lekker! Hier is het prima vertoeven! Af en toe het water in en onder de parasol. Staat nog een lekker windje ook
Gelukkig! Dat is in ieder geval positief. Vanmorgen weer veel krampen harde buiken enz. Maar nu gaat t wel Vanmiddag weer op balkon in badje en ik met me voeten in koud water, was verkoelend alleen voelen me voeten nu nog heter aan dan net haha. Word het morgen nou nog warmer?
Mooi zo! Ik zit nu in de schaduw in mn tuin met voeten in t water en natte handdoek in mn nek. Morgen wordt het idd nog warmer .. pfff! Mn vriemd moet wielrenwedstrijd doen. Gelukkig al sochtends dus misschien ga ik ff mee. Ligt eraan hoe ik me voel!
Ohh wielrennen met dit weer!!! Wel knap van hem. Ik zit in de woonkamer maar t is hier al 28gr en de zon staat pas net op t raam (gordijen zijn al dicht) en de zon blijft nu tot zonsondergang. Heb het idee dat t op balkon in de schaduw nog warmer is. Hou me maar rustig. Me voeten voelen echt niet lekker aan maar zijn niet enorm gezwolle ofzo. Strax huisje versieren en als de kleine op bed ligt kadotjes neerleggen
Bij ons wat het ook op het hoogtepunt 29 graden in huis.. blegh! Net nog ff buiten gezeten, was heerlijk, zonnetje ging onder. Zo lekker koude douche nemen en naar mn bedje. Haha ik verklaar mn vriend voor gek! Wielrennen sowieso al... neem liever de auto maar dan ook nog met dit weer!! Haha Ach, daarna lekker verkoeling zoeken en voetbal kijken Veel plezier morgen!! Zoveel mogelijk genieten en hopen dat je kleintje zich rustig houdt!
Hey meiden! Hoe is t met jullie? Hier gaat het wel oke! Wel veel last van vocht vasthouden met deze warmte, heb net klompvoeten en mn vingers zijn net stompjes haha Hooyo hoe was het feest gister? Rustig aan gedaan en hopelijk geen last gehad?
Hallo allemaal, Nou feest was wel leuk alleen verging ik van de pijn en harde buiken dat was echt balen en we waren op visite en kon dus ook niet het zkh bellen. Gisternacht weer helder rood bloedverlies gekregen maar was gelukkig niet veel dus vanmorgen gebeld en zit nu in de wachtkamer. Heb nog steeds helder rood verlies maar t is niet veel gelukkig. Voel de baby sinds gister ook minder bewegen ga dat ook aangeven. Normaal echt enorme trappen de hele dag door en nu enkel wat schuifbewegingen. Ben benieuwd wat ze weer gaan doen. Verwacht gewoon naar huis gestuurd te worden.....
Hoe is je bloeddruk laura? Hoop dat je je een beetje goed voelt. Bloedverlies is weer van de placenta, ctg gehad voor de harde buiken en baby rustiger. Dat vond de gyn ook, hartslag iets vlak (130-140 voor een kwartier) daarna wel iets omhoog maar bleef ook vlak. Nu moet ik donderdag voor de echo weer een ctg en na de echo een afspraak met een gyn. Want t kan zijn dat de baby minder beweegt door de geoeiachterstand. Mocht wel lekker naar huis maar bij verandering (helemaal geen leven of pijnlijke harde buiken) gelijk terugkomen. Vind het gewoon echt niet leuk meer! Ben pas 30 weken, wil zo graag genieten van de zwangerschap. Huilen stond me nader dan t lachen. Had ook nog is een beetje rare gyn, een man van zo 55 die erg in medische termen sprak en erg warrig overkwam. Zo was hij even vergeten nadat hij de ctg had beoordeeld dat ik bloedverlies had...moest er zelf naar vragen. Hoop donderdag een andere gyn te hebben
Wat naar! Snap goed dat je je zo ellendig voelt dan! Hopen dat morgen bij de echo alles toch positief is!! Hoe is het nu?? Ik was gister bij de gyn geweest, ook zo'n warrige vent van rond de 60, liep alles al 45 min uit, ben ik 1 minuut binnen, hij vraagt hoe het gaat, ik zeg dat het niet zo lekker gaat, veel last van misselijkheid, af en toe verhoging, continu zweten en af en toe koppijn aanvallen. Zegt ie: oke, je bloeddruk is ook weer wat te hoog zie ik, ff een urine en bloedtestje en als dat goed is mag je weer terug naar de verloskundige, ik kan toch niet veel meer doen... dus.. oke, fijn! haha Net uitslag gehad en mn bloedwaardes zijn weer wat gezakt! Dus mag weer naar de verloskundige op controle, das wel fijn! Net ff mn kat naar de dierenarts gebracht, die heeft blaasontsteking, dus willen ze nu meer onderzoek gaan doen omdat het al 3e keer is in paar maanden en mn andere kat heeft de boel onder lopen kotsen (zullen ze ook zwanger zijn? Blaasontsteking, kotsen... hmz! ) dus ga ik zo maar ff dweilen... Dan is mijn dag wel weer gevuld!
Hahaha wie weet hebben de katten je hormoonhuishouding overgenomen lekkere boel kattenkots opruimen. Wij hebben gelukkig alleen een cavia! Alhoewel die met de hitte ook behoorlijk zn kooi uit stonk. Wat een rare gyn jij ook, fijn van die ouwe mannen.... Vind je het zelf wel een geruststellend idee dat je weer naar de verloskundige mag? Enorm fijn dat je bloedwaardes gezakt zijn laat toch zien dat als een bejaarde leven goed doet! Vandaag wel veel harde buiken en weer zeurderig gevoel. Vannacht echt heel erg buikpijn gehad maar heel anders soort messteken gevoel. Miss baby met ze hoofd wat lager gaan liggen? Aghh we zullen het morgen wel horen. We zijn erg zenuwachtig. Moeten 11 uur in kzh zijn en ben rond 13 uur klaar dus wordt lang dagje want verwacht dat het een en ander wel weer zal uitlopen. Jullie horen morgen wel van me.
Hahaha je zou denken van wel!! Gekke beesten! Ik vind het wel fijn om weer bij de VK te kunnen, is ook in het ziekenhuis, want daar zit een geboortehotel aan de verloskunde-afdeling vast (dus als ik opgenomen word, zie ik alle bekende gezichten van de controles bij de VK ) En als er weer iets niet goed is, sturen zij me wel weer door naar de gyn. Ze hebben tot nu toe continu het juiste besloten bij mijn klachten, dus vertrouw het wel! Echt balen dat je steeds klachten blijft houden! Zitten die steken laag bij het schaambot? Had ik vannacht ook, misschien wel indalen ofzo? Tja, we weten het niet! Heeeeeeel veel succes en sterkte voor morgen! Ik denk aan je en hoop op een goede uitslag!! Ik duim voor je!
Jaa iss heel laag bij mn schaambot maar straalde wel door in mn bm. Dat scheeld idd wel dat het veilig voelt bij de vk. Klinkt gezellig en dan is de gyn ook niet zo enorme stap omdat hun ookal in het zkh zitten. Ik ben nu lekker met me man en schoonzusje in de stad, gezellig gelunched en ik ben achtergebleven en hun zijn ff shoppen. Werd van thuis zitten helemaal gek. Ben dr zo tog even uit. Merk wel dat me lichaam niks meer gewend is want ben helemaal moe en pijnlijke harde buiken dus ga ze wel zo bellen of ze willen terugkomen om naar huis te gaan.
Het is inderdaad een fijne plek! Tis ook niet echt zo'n standaard afdeling. Beetje huiselijke sfeer enzo en altijd vrolijke verpleegkundigen! Heb paar jaar geleden een week op orthopedie gelegen en das toch heel anders dan! haha Klinkt wel als indalen. Dan gaan je banden toch weer wat vervelend doen. Wel fijn dat je er ff uit bent inderdaad! Ik ben gister ff naar mn broer geweest, eergisteravond is mn neefje geboren, dus was er ook weer ff uit, heerlijk En idd goed om je grenzen aan te geven, hoe klote ook!
Hay dames! Wat lief dat jullie aan mij gedacht hebben. We hebben redelijk goed nieuws gekregen, de baby is door blijven groeien! De achterstand blijft 3 weken maar is dus niet groter geworden. Vruchtwater was niet veel maar wel voldoende en doorstrooming was goed. Plan van aanpak is elke week een echo waarvan om de week ook de groei. Elke 2/3 dagen een ctg. Blijf onder strenge controle, bij pijnlijke harde buiken moet k blijven bellen en ook direct bij bloedverlies (dus niet meer als maandagnacht tot dinsdag morgen wachten) Cervix weer opgemeten, wordt iets korter maar nog lang genoeg. Zaterdag weer ctg. Deze was vanmorgen goed. Ook bij minder leven voelen gelijk bellen. Baby was vanavond zo druk die heeft alles goed gemaakt van afgelopen dagen. Was helemaal gaar na 3 uur zkh. Hoe is het bij jullie?? Ohja de kleine lag al erg laag dus waarschijnlijk indalen geweest?? Liefssss
Had er idd ook harde buiken bij! Gelukkig niet meer gehad, wel het idee dat kindje dieper ligt. Zit nu niet meer zo lekker met me benen over elkaar.