Hey Meiden, Onze kleine dame was normaal gek op het in bad gaan, maar nu sinds een week of 2 totaal niet meer.. 3 Min. vind ze het leuk daarna gaat het over op krijssen lees niet huilen maar krijssen haha. Ik heb al verschillende badtijden geprobeerd maar ook dit werkt niet.. Met ons samen onder de douche vind ze wel leuk. Wie o wie herkend dit? En wat zou het kunnen zijn? Alvast bedankt! Liefs Vivian
hoi hoi, klinkt heel herkenbaar, Sven raakt sinds een paar weken helemaal in paniek als hij in bad moet. Als papa of ik samen met hem erin gaan is er niks aan de hand maar als hij alleen moet is het echt drama. hij zat eerst in zijn badstoeltje maar daar wilde hij niet meer in, dus nu zetten we hem er zo in in een laagje water. Geen idee hoe het komt. ik ben deze week begonnen met dreumeszwemmen, ik hoop dat zo zijn angst (want het lijkt alsof hij echt bang is) voor het water een beetje gaat verdwijnen. konden ze het maar vertellen wat er aan de hand is he, dat zou een stuk makkelijker zijn.
hmm hier sinds we een paar keer zijn wezen zwemmen.. wil anne ECHT niet meer zitten in bad ze krijst alles bij elkaar maar waar ze eerst bang was voor de douche.. blijft ze er nu gewoon onder staan dus voor ons is het wel "opgelost" voorlopig maar het blijft gek ook geen idee waar het vandaan komt
Luna zit ook niet meer in het badstoeltje, daar klimt ze gewoon uit haha. Douchen is hier ook geen probleem, ik denk dat ze dan voortaan maar moet douchen.. Lopen en staan kan ze perfect, dus denk ik anti slip matje probleem opgelost dan maar haha. O o die kids af en toe, maar ik blijf het raar vinden waar het opeens vandaan komt..
hier is het net zo vergaan, toen zijn we over gegaan op gewoon douchen met haar en dat vond ze heerlijk, maar nu tegenwoordig is zelfs dat een strijd tegen de klok, en ben ik zo snel mogelijk bezig haar te wassen omdat ze ook daar niets meer aan vindt. we spelen met haar weet ik veel wat maar niks hoor, madam wil het liefst zo snel mogelijk onder de douche vandaan en weer aangekleed worden, en tis echt wel lekker warm boven, dus dat is het ook niet, zal ook wel weer over gaan neem ik aan hahaha. tegen de tijd dat ze zich zelf kan douchen zal ze het wel weer interessant vinden omdat ze dan zelf onder de douche kan spelen
Jelle vond het bad ook niet meer zo leuk (en mama ook niet, gezien al het gespetter) dus Jelle gaat nu onder de douche... Wij hebben wel een aparte douche met deuren, dus ik zet Jelle in de douchecabine, zeep hem in, spoel hem af, duw de douchekop in zijn handen, deurtjes dicht en laat maar kliederen! Dit doen we nu een maand of 3 en hij vind het geweldig!