Jaja mijn dochter van 15 maanden poept ineens in bad. Als pasgeboren baby gebeurde het nog wel eens. En ok dan mag het ook. Maar nu heeft ze de laatste 3 dagen elke keer in bad gepoept. Zeg dan tegen haar dat ze het niet mag doen en haar haar er heeel snel uit. Hoe kan ik daar nu het beste op reageren. Zal ze door hebben dat het niet mag ? Of is ze daar te jong voor ?
Mijn dochtertje deed dit ook, maar ik zei e rniks van, want zei begreep dit ook niet echt, het ging vanzelf over.
Ik denk niet dat je er wat van kunt of moet zeggen. Ze is nog niet zindelijk en ze zal het heus niet expres doen denk ik eerlijk gezegd. Komt waarschijnlijk gewoon omdat ze lekker ontspannen is.
Doe je haar elke keer om de zelfde tijd in bad? Sanne poept bijna elke morgen om de zelfde tijd. (zal wel bij haar ritme horen) Misschien kan je de tijd eens in de gaten houden wanneer je haar in bad doet.(kan zijn dat ze normaal gesproken om die tijd moet poepen) en daar haar badtijd na aanpassen. Klinkt misschien gek, maar is het proberen waard.
haha, had sophie laatst ook een keer gedaan. wist niet wat ik zag! eerst bubbeltjes/geluidjes en daarna kwamen ze (na hard persen) bovendrijven. vond het wel grappig (toen ik het op moest ruimen, minder, het stonk nogal )
Haha, dat deed mijn zusje vroeger ook altijd. En wij gingen altijd samen in bad.. Heb verder geen tip sorry.
Sven doet het ook soms, erg fijn voor mama, want ze gaat samen met hem in bad haha hij kan er niks aan doen, snapt nog neit dat hij aan het poepen is, dus 'nee' zeggen heeft hier nog geen zin. de arme schat vind het al straf genoeg dat hij dan opeens uit bad moet
zoals al gezegd is. kijken hoelaat je haar in bad doet, en gewoon een half uurtje later ofzo. als het niet ligt aan het ritme maar gewoon aan ontspanning: voor ze in bad gaat haar buikje masseren daar gaan ze ook van poepen... en pas in bad doen nadat ze gepoept heeft... nee zeggen snapt ze op dat gebied nog niet, ze heeft nog geen besef wat poepen en plassen is... het komt gewoon als het komen moet
misschien doet ze het juist omdat ze op dat moment erg ontspannen is. Vind het wel grappig.......... onze kleine heeft het nog nooit gedaan, wel plassen.
Zwembroekje lijkt me zo lastig want ze gaat in bad om schone billen te krijgen Ja ze heeft wel een soort ritme met poepen. In de ochtend altijd als ze wakker word. Maar ze poept vaak 3 of 4 keer per dag ! Dus heb gewoon pech. Kon er niet om lachen hoor, de douche stinkt! Kind uit bad alles schoonmaken en ze kon weer opnieuw. (ok een beetje lachen wel maar al snel niet meer) Nou ik hoop dat het snel stopt. En anders is het poepruimer geblazen.