ben benieuwd of iemand dit herkent

Discussion in 'Eerste symptomen' started by danielle28, Nov 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danielle28

Oct 21, 2008
    5
    0
    0
    Hoi meiden, ik heb pco en weet dus niet precies hoe het loopt met mn cyclus. Nu ben ik sinds vorige maand van pil af en heb mijn laatste menstruatie gehad die begon 18 okt. Nou hebben mijn vriend en ik in die week daarna flink geklust. Nu heb ik al anderhalve week last van veel afsheiding wat ik trouwens normaal nooit heb. Ook had ik woensdag een beetje rose sliertjes bij het afgeven en ken dat helemaal niet want dat heb ik nog nooit gehad. Nou vanmorgen bij het toilet bezoek heb ik bij het afvegen een hele grote gele prop verloren heel erg dik en echt wel een cm of 2. Heb het nog nooit bij mezelf gezien.

Ook heb ik daarnaast nog dat ik al een meer dan een week ongesteldheids pijn heb en een licht gevoel in mijn hoofd. En ik ben ook zo verschrikkelijk vergeetachtig opeens dat is echt niks voor mij hoor. En ook gisteren met het koken van de sperziebonen sjees ik vond ze verschrikkelijk ranzig ruiken dat is ook iets waarvan ik denk van wat raar.

Maar wat ik toch echt het vreemdst vind is die onmundige grote gele klodder van vanmorgen dat heb ik echt nog nooit gezien. Had iemand dit ook en bleek zwanger te zijn? ben benieuwd en alvast bedankt.

liefs
    danielle
    ( al kan ik me niet voorstellen dat ik zo snel zwanger ben maar zou natuurlijk geweldig zijn.) ;)

2. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

Jan 22, 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hey hey :)

nou dat lijkt me erg vroeg die synthome maar zeg niet nioot :) ik was de laaste ongesteld op 17 okt
    en had op 29/30 paardruppels bloed verlore en was die dage ook niet lkrr maar kan een eisprong zijn geweest maar nu voel ik helemaal niks aleen moe moe moe maar jah ban al in de ronde 11 en die prop heb ik vaker gehad wat het is zo het ook niet wete en is inderdaad ranzig maar jah hoop voor je dat je zwanger bent !

veel succes

3. danielle28

Oct 21, 2008
    5
    0
    0
    bedankt voor je reactie, ja joh ik kan het me ook niet echt voorstellen maar ja aan de andere kant denk ik ik ken mijn eigen lichaam als geen ander en als je dan die dingen krijgt dan heb ik toch mijn bedenkingen. Maar jij hebt het vast en zeker ook vaak gedacht en dan bleek het achteraf toch niet zo te zijn. Dus misschien ben ik een beetje voorbarig. Ik ben gewoon zo anders dan normaal ook in mijn dagelijks functioneren daarom heb ik toch hoop dat het raak is. Ik wacht nog wel even af. Ik gooi er over twee weken wel even een test tegen aan als ik dan tenminste niet ongesteld ben geworden. Jij ook veel succes en hopelijk voor jou is het snel raak liefs daan

Share This Page