Sinds een uurtje of 2 heb ik last van verkrampingen in mijn buik. Ongeveer om de 10 min tot kwartier trekt mijn buik (voornamelijk bovenin) flink samen. Is pijnlijk ook in de rug maar weg te zuchten. Ben al op toilet geweest, helpt niet. Zit al half uur met kruik op mijn buik maar dat helpt ook niet. Ik bel niet snel de vk want meestal weet je wel of iets wel of geen kwaad kan (is derde kindje) ik weet nu alleen niet wat dit is en wat ik ermee moet, zeker gezien de zwangerschapsduur. Iemand ervaring of een idee wat dit kan zijn?
Als het oefen weeën zijn moet het onder de douche weggaan is mij altijd verteld.. Dus neem even een lekkere douche
Ik hoor telkens dat als je buik samenspant boven in de buik dat het wel eens een zwangerschaps vergiftiging kan zijn/worden. Ga anders even onder de douche. Trekt t niet weg binnen nu en een uur zou ik toch f bellen. Zeker omdat je dit niet herkent van de vorige twee zwangerschappen
Ik herken het wel,en heb geen zw vergiftiging. Denk toch oefenweeen of oprekken van bm bovenaan. Probeer een lekker warme kruik eens. Liefs,
Ik zou ook gewoon bellen.. Ook al blijkt het niets! Je wordt er zelf waarschijnlijk een stuk rustiger van..
Ahzo, dat wist ik niet.. ik had dit gewoon al meermaals gehoord dat pijn in bovenbuik zwschapsvergiftiging kan zijn
Zwangerschapsvergifteging kan helaas wel vroeg optreden hoor. Bij mijn opname bij 12 weken werd ik er meerdere keren op getest! Hoe is het gegaan ??