advies, wat is dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamamarcella, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds een uurtje of 2 heb ik last van verkrampingen in mijn buik. Ongeveer om de 10 min tot kwartier trekt mijn buik (voornamelijk bovenin) flink samen. Is pijnlijk ook in de rug maar weg te zuchten. Ben al op toilet geweest, helpt niet. Zit al half uur met kruik op mijn buik maar dat helpt ook niet. Ik bel niet snel de vk want meestal weet je wel of iets wel of geen kwaad kan (is derde kindje) ik weet nu alleen niet wat dit is en wat ik ermee moet, zeker gezien de zwangerschapsduur. Iemand ervaring of een idee wat dit kan zijn?

2. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Als het oefen weeën zijn moet het onder de douche weggaan is mij altijd verteld.. Dus neem even een lekkere douche

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik hoor telkens dat als je buik samenspant boven in de buik dat het wel eens een zwangerschaps vergiftiging kan zijn/worden.
    Ga anders even onder de douche. Trekt t niet weg binnen nu en een uur zou ik toch f bellen. Zeker omdat je dit niet herkent van de vorige twee zwangerschappen

4. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou het toch even melden, pijn bovenin de buik kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging!

5. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    25 weken is kans op zwangerschaps vergiftiging wel echt nog super klein

6. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik herken het wel,en heb geen zw vergiftiging. Denk toch oefenweeen of oprekken van bm bovenaan. Probeer een lekker warme kruik eens. :)

Liefs,

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Anders gewoon bellen liever een keer teveel als een keer te weinig

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Altijd je VK bellen als je je niet goed voelt. Better safe than sorry!

9. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Ik zou ook gewoon bellen.. Ook al blijkt het niets! Je wordt er zelf waarschijnlijk een stuk rustiger van..

10. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Ik zou ook bellen, zou toch niet rustig zijn voor ik wist wat het was! Hopelijk is het snel over@!!

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik zou toch ook maar even bellen, juist omdat je het niet herkent van je andere zwangerschappen.

12. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga zo wel even bellen dan is toch telefonisch spreekuur. Het wordt nog niet echt minder.

13. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahzo, dat wist ik niet.. ik had dit gewoon al meermaals gehoord dat pijn in bovenbuik zwschapsvergiftiging kan zijn:)

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Zwangerschapsvergifteging kan helaas wel vroeg optreden hoor. Bij mijn opname bij 12 weken werd ik er meerdere keren op getest!

Hoe is het gegaan ??

Deel Deze Pagina