keek net nog een keer op de test en denk een 2e streepje te zien maar echt heel heel vaag. o zoou t een voorbeelding zijn ?
Hoi Lisa, jammer dat ie negatief leek...over een paar dagen nog maar een keer testen? Die van mij was ook hartstikke negatief helaas... Heb natuurlijk te vroeg getest en moest vanmorgenvroeg ook plassen en heb het pas met de plas daarna getest... Nou ja we gaan er maar vanuit dat ik weer ongi word, zo niet dan doe ik in de loop van volgende week nog een test!
ow balen zeg ik keek net nog een keer en dacht toch een streepje te zien kan ook een voorbeelding zijn hoor ! ga zo ff op internet andere bestellen . en test dinsdag nog wel een keer als ik mijn ongi dan niet heb.
@ Lisa: welke test heb jij gebruikt? Ik hoop voor je dat dat streepje er echt staat! En welke test ga je nu bestellen? Ik ga denk ik ook dinsdag testen als ik dan nog niet ongi ben! Fijn weekend! (ik hoop zonder al teveel stress en spanning)
keek net nog een keer op de test en denk een 2e streepje te zien maar echt heel heel vaag. o zoou t een voorbeelding zijn ?
Hoi Lisa, jammer dat ie negatief leek...over een paar dagen nog maar een keer testen? Die van mij was ook hartstikke negatief helaas... Heb natuurlijk te vroeg getest en moest vanmorgenvroeg ook plassen en heb het pas met de plas daarna getest... Nou ja we gaan er maar vanuit dat ik weer ongi word, zo niet dan doe ik in de loop van volgende week nog een test!
ow balen zeg ik keek net nog een keer en dacht toch een streepje te zien kan ook een voorbeelding zijn hoor ! ga zo ff op internet andere bestellen . en test dinsdag nog wel een keer als ik mijn ongi dan niet heb.
@ Lisa: welke test heb jij gebruikt? Ik hoop voor je dat dat streepje er echt staat! En welke test ga je nu bestellen? Ik ga denk ik ook dinsdag testen als ik dan nog niet ongi ben! Fijn weekend! (ik hoop zonder al teveel stress en spanning)
had er een van een vriendin over gekocht zij had die van internel maar geen sensi of matcare weet nie welke als ik maandag nie ongi ben dan test ik di met kruidvat
ondaks hij negatief was (ik zie een streep maargoed) voel ik t nog steeds allemaal. er kruipen nog steeds 100.000 mieren in mijn buik jeukt als een gek
@ Lisa: dat is wel vervelend die jeuk. Maar dat houdt het wel spannend! Ik heb steeds zo'n ongi-gevoel nu...en het borrelt ook in mn onderbuik. Succes alvast dinsdag!
de ongi pijn is nu helemaal weg gek genoeg snap er geen zak van heb die test net ff uit elkaargehaal zie t nu iets beter mijn vriend zag m ook maar weet t nie
wat spannenndd ! maak anders er eenfoto van en plaats de foto in je album, dan kunnen wij er ook ff nar kijke
hey heb even een ander onderwerp geplaatst mooie cyclus! ben dus niet zwanger was een voorbeelding denk ik . heb nu wat bruinsig afscheiding maare heb er een leuk verhaal van gemaakt dus lees t eventjes x
Hee Lisa, ik heb het gelezen ja.. gelukkig ben je er nuchter onder, nieuwe ronde nieuwe kansen! En we zijn idd nog maar net begonnen...