WIE HERKEND DIT!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by happymama, Jan 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    1,048
    1
    0
    Antwerpen
    de jeuk heb ik ook
    de koud ook :s raar maar waar snap er niets vvan
    de afscheiding al helemaal, en bij mij is het niet het tandvlees maar de tanden zelf, ook niet bepaald prettig :) x

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Waar zit die jeuk bij jullie eigenlijk meiden? Op intieme plekken of gewoon overal? Want bij mij jeukt het al dagen aan de buitenkant van mn borsten. Hm, vaag?
    Ja en het jeukt om een test te gaan doen maar wil het toch echt nog ff uitstellen, ben bang voor de teleurstelling. En als ik toch zwanger blijk te zijn word het zonder testen ook niet meer of minder ervan...

3. happymama

happymama Niet meer actief

ik heb jeuk in en op mijn buik maar ben nu dus ongi en heb t nog steeds mijn tandvlees is beter nu

4. mlol

mlol Nieuw lid

Feb 3, 2009
    1
    0
    0
    Ik heb sinds afgelopen weekend last van een opgeblazen gevoel en borrelende darmen. :oops:
    Mijn oksels doen erg pijn. Mijn ribben doen heel erg pijn als of ik spierpijn heb, vooral 's avonds.
    Ook heb ik de hele tijd onrustig gevoel in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat zou pas volgende week moeten zijn (of liever niet)
    En vanaf die tijd hoofdpijn.
    Kan iemand me helpen zijn dit symptomen?
    Alvast bedankt

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

HallO!
    Misschien een hele stomme vraag, maar sinds ongeveer begin deze week, (afgelopen zaterdag had ik MOGELIJKE innesteling) Heb ik last van een enorm opgeblazen gevoel onder in mijn buik, als ik in een kleermakerszit op de bank zit, krijg ik het idee dat dit niet goed is en komt er zoveel druk onderin mijn buik dat ik anders moet gaan zitten..
    Aders worden duidelijk op mijn borsten, en rondom mijn tepel, krijg ik allemaal bultjes die precies in een cirkeltje er omheen staan. Dit is heel geleidelijk gegaan! Het ziet er heel normaal uit maar ik heb er nog nooit eerder last van gehad? Mijn tepels zijn gevoelig soms zelf pijnlijk!
    Ben af en toe misselijk, niet kotsmisselijk maar toch vaker dan normaal.
    Had vorige week last van witte afscheiding, en ik voel mijn baarmoeder goed zitten!
    Ik heb heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben, mijn vriend en ik vinden het heel leuk ookal moet ik nog even wachten met een test.. ( zondag is mijn eerst nod ) Alleen ik lees nu ook zoveel stukjes op deze site dat je lichaam je voor de gek kan houden?! Kan dit ook in mijn geval zo zijn?
    Vind het erg spannend!
    Ik hoop dat ik een reactie krijg, alvast bedankt! :)
    Liefs LeOnie,

6. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    :mad: Leonniiee

Het zou kunnen dat je zwanger ben hoor, want je heb de symptonen..
    Heb je de pil gebruikt? want he zou ook ontpillen kunnen zijn. Maar ik hoop op het beste voor je:D

Laat je het ff weten als je heb getest :D Of als de duivels nog nie geweest zijn!

7. happymama

happymama Niet meer actief

ik had dat ook zoals jij .
    kreeg zelfs mijn broek niet meer dicht.
    maar kijk mijn banner :(
    wil je niet ontmoedigen hoor
    t kan miss ook wel dat je zw bent succes met testen

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik denk dat alleen een test je duidelijkheid kan geven. Ik lees zoveel verhalen hier dat meiden zich echt zwanger voelen, alle denkbare symptomen hebben en toch gewoon ongesteld worden. En andersom ook: sommigen hebben helemaal nergens last van en zijn gewoon zwanger!
    Dus daarom: testen volgende week! Wel spannend hoor! Je weet maar nooit!
    En of het aan het zogenaamde 'ontpillen' kan liggen? Hm weet het niet, lees ook verhalen hier dat dat hele ontpillen helemaal niet bestaat?
    Succes!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hallooo!
    NOu ik kwam vanmorgen uit bed, en nu doen mijn borsten ook ineens pijn! Had wel last wel pijnlijke tepels maar niet van mijn borsten!
    Dus.. ik kon het weer niet laten om nog maar eens een test te doen.. :rolleyes:
    En nadat ik eigenlijk niks zag, keek ik even in het daglicht, en je kan echt een HEEEEEEEEEl miezerig licht streepje zien.. Mijn vriend ziet het niet, maarja die ziet wel meer niet! Ik dacht nog even dat ik mezelf voor de gek hield, maar telkens weer even kijken en ik zie echt wat!
    Het is zelfs een te klein resultaat om te fotograferen, dus ik denk dat ik overmorgen nog maar een test doe..
    Na al die enge verhalen van je lichaam houd je voor de gek heb ik weer een beetje hoop! :D
    Wat spannend zeg!
    Ik hou jullie op de hoogte! En bedankt voor de reactie!

Liefs van leOnie.

Share This Page