Stilte voor de storm gevoel....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door malleboe, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Ik ben net 11 weken zwanger en ik heb geen last van kwaaltjes meer. Nu heb ik echt zo een 'ben ik wel echt zwanger' gevoel. Volgende week woensdag hebben we de 2e controle maar ik vraag me af of dit gevoel herkenbaar is.

We gaan vanavond naar de beurs en ik duf nog steeds niks te kopen :rolleyes: muts hè ;)

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    ik heb nooit last gehad van kwaaltjes en ik ken veel meiden die na 12 weken geen kwaaltjes meer hadden. Dus ik zou er maar gewoon lekker van genieten dat je fit zwanger bent! ;)
    Ik snap het wel hoor, je gevoel, en natuurlijk is het nog veel fijner als je volgende week weer te horen krijgt dat alles goed is. Maar probeer je niet te druk te maken... Geen kwaaltjes zegt niks!

3. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Hallo meiden.

Ik ben blij dat ik dit nu lees.
    ik heb er namelijk ook last van dat ik geen kwaaltjes meer heb.
    en toch is dat geen fijn gevoel want toen ik ze wel had dacht ik echt van ja ik ben zwanger.
    ik ben met 9 weken bij vk geweest en mag nu pas met de 16 weken weer terug.
    dus duurt nog zolang voordat ik zekerheid heb.

groetjes

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heel herkenbaar dit! Gelukkig 3 maart weer terug voor 2e termijnecho en daar achteraan meteen vk controle!

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik heb dit ook een beetje. Mijn buikje groeit nog niet echt en mijn kwaaltjes zijn weer zo goed als voorbij, ben alleen nog erg moe. Maar bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, dus hoort er ook een beetje bij.

Dinsdag bij de vk het hartje gehoord, dus dat was wel heel fijn. Nu heb ik zelf ook een angelsound waarmee ik het hartje kan horen en dat stelt me ook wel gerust. Verder is het gewoon even afwachten tot de eerste schopjes !

6. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

ik zat ook net met dezelfde vraag hoor ;) Sinds het begin van de 11e week voel ik me opeens al minder moe, minder misselijk, borsten zijn niet echt gevoelig meer, geen darmenbuikje, .... Het maakt mij onzeker, ik had me zo vastgepind op "na de 12e week minder kwaaltjes", dus ik dacht TE VROEG HE ;)
    Volgende week woensdag opnieuw echo, dan zal ik pas echt gerust kunnen zijn. Dit is ook mijn eerste zwangerschap die totnutoe al zover gevorderd is, dus vind het superspannend, en weet gewoon niet meer wat je nu wel of niet moet voelen, pffff.

Maar we zullen gewoon allemaal blij zijn dat we ons eindelijk wat beter mogen voelen, niet?

Liefs,
    Sunnyke

7. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Had dat gevoel ook zo ronde de 12 weken. Gelukkig met 16 weken begon ik wel eens wat te voelen.

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Het is heel normaal hoor dat rond de 11e week de kwaaltjes afnemen. Je bent dan al bijna 12 weken zwanger en dan verdwijnen bij de meeste zwangeren de beginnende kwaaltjes (misselijkheid, puistjes, krampen). Je lichaam raakt dan een beetje gewend aan de situatie. Toch zul je later in je zwangerschap weer te maken hebben met andere kwaaltjes. Bij mijn dochter had ik eigenlijk weinig kwaaltjes maar met 16 weken begon ik echt pas dingen te voelen. Geen zorgen dus.

9. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Bedankt voor jullie reacties!

Wat fijn te lezen dat ik niet alleen ben! Dat stelt me toch weer een beetje gerust. Volgende week woensdag hebben we weer controle bij de VK dus dan hopelijk ook weer de bevestiging hahaha.

Gisteren zijn we naar de 9 maanden beurs geweest met de oma's en eigenlijk voel ik me meteen alweer een stuk meer zwanger. Mijn moeder zei ook dat mijn buik wel een beetje aan het groeien is. Waarschijnlijk zie ik het zelf gewoon niet omdat ik er iedere dag naar kijk. :rolleyes:

Knuffels!

Deel Deze Pagina