hallo, ik heb een beetje vage en rare dingen in mijn lijf wie herkend dit en heeft tips, of een idee hoe het zou kunnen komen en wat het is: mijn symptomen vanaf het begin: - sinds mijn ei kleine steekje links onder in mijn buik wat uiteindelijk is geeindigd met een wat heftigere steek voor een week terug. - ongeveer 6dg voor nod enorme menstruatie kramp 's nachts om 5uur wat een uur duurde en toen was het over, ook geen last later meer gehad - week voor nod veel witte vloed en doorzichtig slijm (sorry) - dag na nod enorme pijnlijke rug aan het eind van de dag en de ochtend ervoor daarna niet meer -gevoelige tepels (terwijl ze altijd gevoelloos zijn) - en geen komende menstruatie beetje rare symptomen lijkt me, alles duurd ook niet meerder dagen, is echt wisselend. ik heb wel rond mijn vruchtbare dagen gevreén maar niet tot het einde zeg maar, voor de tijd wel een condoom gebruikt. hopelijk kan iemand mij helpen. ps. heb gisteren een test gedaan en die was nega
Soms kun je dezelfde symtomen krijgen na je eisprong als dat je krijgt wanneer je zwanger bent. Dit betekend dat je een eisprong gehad heb. Ik heb dit ook altijd het tweede deel van mn cyclus, je denkt dat je zwanger bent je voeld je ook zwanger maar je bent het niet.......
Tsja, alles kan he? Dat is het vervelende. Je test is negatief, dus ga er maar vanuit dat je niet zwanger bent. Wat ik je zou adviseren is om lekker nog een weekje af te wachten, die symptomen even te vergeten en je ongi te verwachten. Prik een datum voor nog een test te doen als je ongi niet komt, en wacht dat gewoon even af. Helaas zegt je gevoel en je lichaam soms van alles, wat wij dan opvatten als zwangerschap, ongi, eisprong, etc. De test meet je HcG en die zal op een gegeven moment toch wat moeten laten zien! Mocht het langer duren en de test nega blijven, dan moet je volgens mij even je huisarts bellen.
heel erg bedankt voor jullie reacties!! ik ben morgen dus een week overtijd en wil nog een week wachten om of te testen of om naar de huisarts te gaan. ik heb zaterdag en vandaag een klein beetje rozige afscheiding (sorry, lekker smakelijk) gehad en veel wit. ik wacht wel af. liefs marissie
hey, vandaag is het dan eindelijk zover... na een week overtijd te zijn geweest heb ik bloed verloren en ga ik denk ik ongie worden. allemaal bedankt voor jullie reacties
nou snap ik er niks meer van, had gisteren wat bloed dus dacht ik dat de er was maar nu heb ik de hele dag niks meer gehad behalve een beetje oud bruinig.... ik wacht maar weer af... ik had het bloed gister bij het naar de toilet gaan en vandaag bij hetzelfde kwam er niks.. wie weet komt het nog van het weekend ofzo... we zullen zien.