Hoi hoi! Kunnen steken, links onder in je buik, duiden op een eventuele innesteling? Ik heb continu het gevoel van ongikrampjes, wat geborrel in mijn darmen, verlies van witte vlokjes en daarnaast een 'knijpend' gevoel van mijn buik, alsof ik deze niet kan inhouden... Herkend iemand dit?
voel ongeveer hetzelfde, ben ook misselijk, zere boobs, die zere boobs heb ik eigenlijk nooit, ook niet als ik ongie moet worden, iig niet zo, steekjes en rond eisprong was het rechterkant en sinds 2 dagen linkerkant, ook borrelende darmen en merk ook dat lijkt alsof broeken heel strak zitten
Klinkt wel ongeveer hetzelfde! Mijn borsten zijn nog wel gevoelig en heb af en toe een soort van steekjes in beide borsten.. Echter, bij mijn vorige zwangerschap waren mijn borsten echt helemaal veranderd, dat heb ik nu niet.... Maar goed; heb al gelezen dat niet elke zwangerschap hetzelfde is! Wanneer heb jij je eisprong gehad?
ho Bo, ik herken het zeker. Heb het weekend hetzelfde gehad. Voelde bij mij ook net alsof ik ongesteld moest worden. Ik had ook wat roze/bruine afscheiding. Wanneer is je NOD?
zelf denk ik vrijdag 17 maart omdat toen zulke krampen had enzo... maar dat heb ik nu laatste dagen nog erger.. dus kan 2 kanten op, kan innesteling zijn en dan vrij de 17de idd eisprong was maar kan ook niets zijn natuurlijk, wanneer was jou eisprong?
Mijn eisprong heb ik de 22e of 23e gehad, ik had de 22e igg een hele positieve ovulatietest dus dan zat ie er binnen 24 tot 36 uur aan te komen. Mijn NOD is op z'n laatst 11 mei, uitgaande van 34 dagen (dat is tot nu toe mijn langste cyclus geweest.. ) maar omdat ik deze maand een vroeg ei heb kan ik ook een andere cyclus lengte hebben...
als ik 17de idd ei heb gevoeld zou mijn NOD 14 dagen later zijn toch? dus vrijdag 1 mei? volgens banner 5 mei, dus wacht zeker tot 5 mei dan maar ofniet?
Meiden, ga niet teveel af op de "symptomen". Ik dacht afgelopen maand ook dat ik zwanger was, maar het was toch niet raak. Je weet pas iets zeker als je een positieve test in je handen hebt. Nu maak je jezelf misschien wel gek voor niks... Het is ff een tip hoor!
je innesteling voelen is eerder uitzondering dan regel en als je het voelt dan voel je het volgens mij meer op de plek waar je baarmoeder zit. Kan wel zijn dat je je eierstokken voelt
Wellicht.. echter als je er mee bezig bent probeer je je lichaam toch op de één of andere manier te analyseren. We zullen inderdaad zien, probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar hoe je het ook went of keert: je bent et toch. Heb nog steeds wel links onderin een soort van spierpijn...