ik ben 15 weken maar voel sinds een paar dagen al gefladder! vannacht was t heel erg hij was heel druk! en vandaag overdag heb ik 'm ook al supervaak gevoeld, soms een paar uur niet dan weer ff 2 minuutje was gefladder, echt grappig!
hallo, ik ben nu ook 15,5 week en sinds gisteren voel ik ook af en toe wat, leuk he? ik dacht dat het nog niet kon zo vroeg maar er zijn dus meer die al zo snel wat voelen! cilia
hahaha leuk gevoel he?ik voelde me kleine vlinder toen ik net 13.5 weken was en nu ik 16 weken en 4dagen was voelde ik niets meer tot ik de afgelopen dinsdag naar de VK ging omdat ik me zorgen maakte of alles wel goed ging en heb gelukkig het hartje mogen horen en het was heel erg goed gegroeid en nu sins gister voel ik me vlindertje weer.......en nu net ook heeeeerlijke gevoel gewoon ik ben zo gelukkig telkens als ik em voel.......
Geweldig gevoel he! Ik volede het ook al vroeg, met 14 weken al. Nu is hij of zij af en toe echt aan het keten volgens mij haha, gebruikt m'n blaas ook als springkussen hihi, maar het is het allemaal waard. Echt super om je kindje te voelen.
oooooohhh wat leuk dat er meeer meiden zijn die het al vroeg kunnen voelen! ik meende gister dat ik iets voelde! n soort tinteling in de buik?kan dat kloppen? ik had zoiets van nneeeeee dat kan toch nog niet!maar ik weet ook niet wat het dan geweest moet zijn... liefs annechien
Ik wacht ook nog steeds totdat ik de kleine voel lijkt me zo'n ongelooflijk bijzonder gevoel. Dikke kus Fennita