Hallo, Ik ben Dyelle en ik ben nieuw hier...Mijn vriend en ik willen dus ook graag een kindje, dus zijn ook flink aan het klussen...Nu ben ik al 2 dagen overtijd en heb sinds 1 1/2 a een 1 week allemaal vage klachten, zal ze even opnoemen....Borrelde darmen, mn borsten doen aan de zijkant pijn en mn tepels zijn geirriteerd, heb steeds stijve tepels, heb bultjes op mn borsten, soms wat duizelig....Heb nu ook last van een zwaar gevoel in mn buik en zit voortdurend op de wc....terwijl ik bijna niet hoef te plassen.....Heb zaterdag een test gedaan, maar niet met ochendurine en ook voor mijn nod en die was negatief....Is er iemand die deze symptomen herkend? Liefs Dyelle
Dit zouden inderdaad heel goed zwangerschapssymptomen kunnen zijn, maar alleen een test kan echt duidelijkheid geven. Als je ook net pas gestopt bent met de pil kan het ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent. De dingen die je dan ervaart lijken vaak ook veel op een zwangerschap. Ik zou als ik jou was over een aantal dagen nog eens proberen te testen. Veel succes!
Ben al heel lang geleden gestopt met de pil....Dus dat kan het denk ik niet zijn...Bij mijn vorige zwangerschap (is een miskraam geworden) had ik dezelfde symptomen en ik merkte het eigenlijk aan de bultjes op mn borst...Die ik dus sinds een weekje ongeveer weer heb....IK wacht gewoon nog een paar dagen....dank je wel...
Ben al heel lang geleden gestopt met de pil....Dus dat kan het denk ik niet zijn...Bij mijn vorige zwangerschap (is een miskraam geworden) had ik dezelfde symptomen en ik merkte het eigenlijk aan de bultjes op mn borst...Die ik dus sinds een weekje ongeveer weer heb....IK wacht gewoon nog een paar dagen....dank je wel...
ik herken deze klachten ik heb ze namelijk zelf ook. En b orrelende darmen en bultjes op me borsten al doen ze niet pijn maar wel heb ik het idee dat de ring om me tepel groter is alas anders. Ook heb ik af en toe last van duizeligheid en misselijkheid en heb last van me rug en een drukkendgevoel in me buik. Maar ik heb een test gedaan en die was negatief vorige week donderdag kanhet dan toch zijn dak zwanger ben?
ik had ook bultjes op mijn borst en ben gewoon ongesteld geworden. ik dacht toen dit is het maar nee hoor de ongi kwam gewoon weer opzetten
Nou dag 3 en er is nog helemaal niks aan de hand, wel merk ik dat mn bultjes zich verder over mn borst aan het verspreiden zijn en ik in mn gezicht ook bultjes krijg....Krijg nu ook de kriebels ervan, ben ik er wel aan toe, wil ik het wel als het zo is...Zal de spanning wel zijn denk ik...pfffff, mijn vriend wilde dat ik gisteravond al een test deed, maar ik wacht tot zondag....Even afwachten dus....
jaa meid das idd spannen! Ik moet ook weer een test gaan doen. Hebben jullie trouwens ook last van veel slijm verlies? daar heb ik namelijk erg veel last van en ik kan dat niet plaatsen. Kent iemand dit?
jaa meid das idd spannen! Ik moet ook weer een test gaan doen. Hebben jullie trouwens ook last van veel slijm verlies? daar heb ik namelijk erg veel last van en ik kan dat niet plaatsen. Kent iemand dit?
Ik heb nog niet getest...Doe ik zondag pas...want ik zie mn vriend van de week niet zo veel en ik wil wel samen testen...
Heel veel succes, het klinkt allemaal wel positief... Veel klachten kwamen bij mij ook voor dus wie weet... laat het ons weten als we je mogen feliciteren! Liefs, SoSweet
IK heb sinds 2 dagen een beetje witte afscheiding en dat heb ik dus ook altijd voor dat ik ongesteld moet worden....Dus ik denk toch dat mij menstruatie eraan zit te komen....