Hoi hoi ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil. Ik had ongeveer 19 december mijn eisprong. Sinds vorige week maandag heb ik bijna heel de dag door last van mijn buik, tot de dag van vandaag nog steeds. licht gevoel in mijn hoofd en af en toe duizelig. aankomende vrijdag moet ik ongi worden, ik heb vandaag een test gedaan van het kruidvat 2v5 maar deze was helaas negatief. Zou het tog kunnen zijn dat ik zwanger ben en te vroeg heb getest vandaag is 5 dagen voor nod of maakt dat niet uit. gr ricola
Hoi Ricola. Het zou natuurlijk alsnog kunnen maar als je 5 dagen voordat je ongesteld wordt een test doet dan is het HCG hormoon nog niet te meten in je urine. Dus ik zou, ook al is het moeilijk, wachten tot de dag dat je anders ongesteld zou worden. Deze vrijdag dus zo te lezen. Succes!
op NOD testen.... het zou kunnen, het zou kunnen van niet... succes tijdens de laatste dagen op het wachtbankje
Ik heb ook weleens gelezen dat je de dag voor dat je gaat testen niet zo veel moet drinken, klopt dat? Ik drink namelijk heel veel thee vandaar deze vraag
Nee hoor, je kan het beste een uur of 3 voordat je gaat testen even niet drinken, maar een hele dag is onzin