Wie herkend dit !!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moppie1, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1

moppie1 Lid

5 mei 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit toch met een vaag verhaal vind ik zelf

ik heb vorige week een bloeding gehad na 4 dagen overtijd van 1 dag dit was niet een gewone ongi bloeding maar 1 die spontaan opkwam na het plassen viel er opeens bloed in de wc
    er zaten geen stolsels oid in schrok me natuurlijk rot ik dacht een miskraam of zo na 1 dag was het totaal gestopt...

ik ben nu inmiddels 11 dagen overtijd als ik van mijn nod uit ga

maar heb alle denkbare kwalen die je kan verzinnen
    dikkere buik voral savonds, smorgens en savonds misselijk,soms een iets zeurende onderbuik,gevoelige borsten met gisteren jeukende tepels,soms pijn in mijn lies trekkend naar mijn bovenbeen noem maar op

al met al voel ik me mega zwanger het zou mijn 3e worden dus ik ben met die kwalen wel bekend!

maaar nog steeds een negatieve test pffff ik wordt er gek van ook mijn huisarts weet het niet
    die kwam met het zal wel een blaasontsteking zijn tja nou dat kon ik zelf wel verzinnen dat dat het niet was daar krijg je geen pijn in je borsten van hahahah

maar wie o wie herkend dit ik lees ook wel dat er soms een laag hcg is dat de testen laat pas positief uitslaan ik heb geen idee wat ik nu moet denken...

2. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas kan ik geen duidelijk antwoord geven, het is inderdaad vaag! Het kan wel dat testen pas later positief worden maar 11 dagen overtijd is wel veel! Dan had er toch op zn minst een vaag streepje moeten staan. Weet je wanneer je eisprong was?

3. moppie1

moppie1 Lid

5 mei 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik vermoed 12 april toen heb ik een flinke steek gevoeld

als ik het via de digitale weg uitreken had dit de 10e moeten zijn

maar zeker weet ik het niet

4. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Er was hier ooit een vrouw die pas na 3 weken overtijd positief testte voelde zich
    ook echt zwanger.
    Ik zou dus over een paar dagen weer testen
    sterke en ik duim mee voor je

Deel Deze Pagina