Hoi dames, Ik heb een onregelmatige cyclus die. Schommelt tussen de 28 en 35 dagen. Ik ga dus ook gewoon van de 35 dagen uit. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden in principe. Ik heb al een paar dagen lichte menstruatie krampjes. Elke keer al ik naar de wc ga denk ik dat ik ongesteld geworden ben, maar dan is heel lichtgelige en redelijk veel slijm. Is dat een zwangeschapsteken? Ik ben met vlagen heel licht misselijk en soms lichte krampjes in mn bovenbenen. Ook jeuken mijn ogen enorm. ( had ik bij mn vorige zwangerschap ook, maar kan ook hooikoorts zijn.) Helaas kan ik morgen pas testen, omdat ik niets in huis heb. Wat denken jullie nav deze klachten?
Spannend MissyC! Ik kreeg bij mijn zwangerschap pas na 16 weken zwangerschapskwaaltjes. Indd krampen /afscheiding /misselijk.. maar zoals jij omschrijft kan ook een aankomende menstruatie zijn natuurlijk. Lastig! Morgen gewoon testen dan weet je het zeker. Nog even een dagje in spanning.
En weet je al iets? Hier ook symptomen, gevoelige borsten, steken, blauwe aders. Nog 6 dagen wachten om te testen, pfffft.
Nee, mijn testen komen vandaag binnen! Vannacht er een paar keer uit geweest omdat ik dacht dat ik ongesteld geworden was, maar nops. Gewoon veel slijm. Herken dit ook niet van mijn menstruaties. Voel me wel erg zwanger. Die 6 dagen duren dan enorm lang he. Vindt 1 dag al lang haha.
spannend Missy! helaas zeggen de symptomen altijd vrij weinig. Ik was er vorige maand echt van overtuigd dat ik op basis van de symptomen zwanger was maar helaas. Je lichaam kan je wat dat betreft behoorlijk voor de gek houden soms maar hopelijk is dit voor jou niet het geval! Spannend nogmaals !!
Ja, gek he. Alsof je zelf wilt dat je symptomen hebt, en je lichaam die daarom maar gaat creƫeren, zonder dat je zwanger bent. Ik wacht gewoon af. Ben wel nerveus hoor.