nieuwe keuken!

Discussie in 'De lounge' gestart door minni, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gisteren hebben we na ruim n half jaar zoeken, kijken en offertes laten berekenen eindelijk onze keuken gekocht.
    Destijds heb ik jullie nog gevraagd welk aanrechtblad jullie hebben en of ie beviel.
    We hebben n hele donkere (zwart of grijs) gezoet graniet gekozen.


    Ik ga es mn keuken proberen te schetsen voor jullie (hahaha meer voor mezelf).

    Denk west-noord-oost.

    Op het oosten hebben we een kastenwand tot 1,60m hoogte. Die loopt op de noordkant optisch door over t aanrecht, helemaal tot aan de muur.
    Die kasten hebben een kaderfront zoals op de foto, maar dan in heel donker bruin (koloniaal, kleur heet tobacco). [​IMG]

    In die kastenwand, zit van links naar rechts: 1 kast tegen (optisch over) t aanrecht, een kast, kast met vaatwasser-op-hoogte een ingebouwde espressomachine (zwart met rvs) en een grote lade en nog 1 kast met uittreklades (achter t front, dus die zie je niet). Met een hele grote (robuuste) 4kanten knop.
     
  2. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Het noorden en westen hebben lage kasten en een donker grijs (of zwart?) echt granieten aanrechtblad (gezoet, dus niet zo heel glanzend). (op de noordkant loopt ie onder t raam door en daar zit psies in t midden de gootsteen met kraan.
    [​IMG]
     
  3. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    De kasten zijn gebroken wit in een planken-patroon (zie foto) met dezelfde grepen als op de foto. (ingevreesd met een oogje, echt gaaf!)
    [​IMG]
    De opstelling is eigenlijk wel n beetje zoals deze laatste foto.
    Waar op de foto een vrijstaand fornuis staat, staat ie bij ons ook. 6 pits met wokbrander en frytop. (lijkt me geweldig)
    Een zwart fornuis en een zwarte afzuigkap. (boretti)

    En aan de zuidkant van de westzijde staat dan onze koelkast (rvs).
     
  4. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    [​IMG]
    (staat nu tijdelijk in de huiskamer vanwege de verbouwing)

    Eind oktober zal ie geplaatst worden en hopelijk zijn we dan ook helemaal klaar met de verbouwing.
     
  5. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
  6. Niet meer actief

    Wat was je kwijt? Als ik vragen mag?

    Wij gaan eind September voor een nieuwe keuken, maar ben bang dat t erg duur wordt!
     
  7. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Pm me maar, dan zal ik je antwoorden. (hihi wat denk je?)

    De kastjes zijn trouwens van HOUT niet van kunststof of folie. Voor mijn gevoel is dat toch t beste en iig het mooist.
     
  8. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Mooie keuken, die van ons is knalrood en wordt maandag in ons nieuwe huis geplaatst!
     
  9. mooie keuken zeg!
     
  10. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
  11. dandy

    dandy Lid

    4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    Mag ik vragen bij welke jullie de keukens kopen?

    Gr.
     
  12. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wij hebben de keuken in Noord Holland gekocht, Wieringerwerf. www.keukenhofkeukens.nl
    Fijne zaak, omdat je daar niet meer van n belachelijke prijs moet afdingen en dan nog t gevoel krijgt dat je afgezet wordt als je m gratis krijgt.
    Vaste prijzen, met n inieminie marge,zodat je t bedrag kunt afronden (als je evengoed kan lullen als Brugman).
     

Deel Deze Pagina