Hallo, sinds gisteravond heb ik last van steken in mijn onderbuik, niet echt buikpijn maar echt een stekende pijn, voelt net alsof ik op knappen sta. Zou het mijn eisprong kunnen zijn? Of iets heeeeeeeeel anders? Heb mijn NOD pas op 8 juni en volgens mijn cyclus mijn eitje op 25 mei maar ben sinds het stoppen met de pil 1x ongesteld geweest. (de natuurlijke) en had ik dus een cyclus van 33 dagen. moet natuurlijk wel afwachten hoe mijn cyclus verder loopt maar toch? Wie kan me hierin duidelijkheid geven? Tips of advies? Liefs Miranda
het klinkt wel als een eisprong. Ik heb het altijd op de 14de dag maar ik heb dan ook een cycles van 28 dagen...maar het zou heel goed kunnen..
Ja inderdaad, maar omdat ik na het stopen met de pil nog maar 1x natuurlijk ongesteld ben geweest is het ook afwachten of mijn cyclus inderdaad 33 dagen is. Als het wel een eisprong is geweest, hebben we in ieder geval goed geklust! Ik wacht het wel af, maar bedankt voor je reactie! Groetjes Miranda
ja nu zou je cycles dus korter kunnen zijn en dat dit wel je eisprong is...mooi dat je in elk geval goed geklust hebt dan heb je hem niet gemist haha nou succes verder!!
het kan de eisprong zijn ja ,maar het kan ook zo zijn dat je of je eisprong al hebt gehad of je hebt hem dus op de dag dat je het voelde,of dag het nog komt .ik voel het ook altijd wel maar voorbeeld: ik klus dan maandag,woensdag dan bv me eisprong en vrijdag dan zit je lijkt mij wel redelijk goed