Hallo allemaal, Mijn meisje heeft sinds een klein weekje flink last van hormoonpukkels. Kun je hier iets tegen doen of er iets op smeren dat het minder wordt of mag dat juist niet?
Je kan er bijvoorbeeld Bepanthen opsmeren, of het gewoon wat vet houden, maar minder worden doet het er meestal niet van. Verdwijnt vanzelf wel weer (is wel heel zonde van zo'n gaaf huidje )
Heeft hier twee weken geduurd ongeveer. Bij Kim zat er ook eczeem doorheen, dus wij kregen hormoonzalf en een vette vaseline creme van de huisarts. Maar ik heb begrepen dat je bij enkel hormoonpukkeltjes juist niets moet smeren.
Wij hebben alleen als het droog en er trekkerig uitzag een beetje bepanthem er op gesmeerd en voor de rest niet... het is vanzelf over gegaan. Niet te veel smeren, want dan wordt het weer te vet en kunnen er meer pukkeltjes komen.
ik zou ook niet teveel smeren het gaat vanzelf weer over mijn kindje heeft het ook gehad en soms leken het net puistjes heel vaag
Van de week had Lena ook opeen overal van die kleine puistjes, babypuber Maar heb er niets aan gedaan en met vier dagen waren ze weer weg, zie er nu bijna niets meer van...