Wie herkent aanhoudende buikpijn na ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tamar, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Dames, wie herkent dit?

Ik heb sinds woensdag steeds buikpijn onderin mijn buik. Eerst dacht ik dit zal dan wel te maken hebben met mijn eisprong, maar nu heb ik het nog steeds! Vind het toch wel vreemd.
    Ben toch al sinds april met de pil gestopt, maar dit heb ik nog niet eerder gevoeld.
    Het lijkt me trouwens sterk dat het van een zwangerschap zou komen, omdat je daar meestal niet zo snel "klachtjes" van hebt.
    Ook ben ik vrijdag een beetje helder bloed verloren, dit hoort toch ook niet vlak na de eisprong.

Thx Tamar

2. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    hoi,

Na mijn eisprong blijf ik buikpijn/steken houden in mijn onderbuik tot aan mijn ongi.

groetjes marijke

3. Shanae

Shanae Lid

3 okt 2006
    51
    0
    0
    Hi Tamar,

Ik weet niet precies wat voor buikpijn je bedoelt maar wellicht is het hetzelfde wat ik ook voel...
    Ik heb namelijk vanaf 10 dagen voor mijn NOD ook last van een zeurderige pijn in mijn buik en dan met name aan beide zijkanten zo ongeveer waar de eierstokken zitten, denk ik :rolleyes:
    Soms is het aan beide zijkanten en soms alleen aan 1 kant.
    Of het een zwangerschapssymptoon is, kan ik je helaas nog niet zeggen want ik heb nog niet getest. Ik ben van plan dat woensdag te doen als die :evil: :evil: dan nog niet gekomen zijn.

Dat je wat bloed verloren hebt, is wel een beetje vreemd zo vlak na de eisprong maar wie weet heeft het met een innestelling te maken :)

4. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    We wachten maar rustig af....

Veel succes met testen, ik hoop dat je zwanger bent Shanae!

Inderdaad een soort zeurderige buikpijn is het, het zit in ieder geval onderin en meer rechts dan links.

Gr

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Tamar,

Ik ken het gevoel...
    Bij mij wisselt het per keer, zeker de 1ste maanden na het stoppen met de pil had ik het maandelijks, toen en hele tijd weer niet en nu onlangs had ik het weer...
    Maarja het kan ook een teken zijn dat het in positieve zin rommelt in je onderbuik ;)

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja ik heb ook een vreemd gevoel in de onderbuik. Het is niet echt pijn, maar het is een gevoel wat ik niet ken. Echt een zeurend gevoel.... Bij mij begon het ongeveer een week na de eisprong en ik heb het nu nog steeds (9 Nov. is mijn NOD). Het voelt anders dan ongi-pijn.

Bij mij zit het niet aan de linker of rechter kan, maar gewoon in de hele onderbuik en het zijn ook geen steekjes, het is echt een continu zeurend gevoel. Wat het is? Geen idee, ik voel het voor het eerst en dit is ook mijn eerste ronde (na het stoppen met de pil).

Groetjes Miep

7. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hoihoi!
    Ik ken het ook ik had het vorige maand ook ik was overtuigd dat ik zwanger was... maar helaas.. het is idd een zeurende pijn, lijkt op menstruatiekramp.. ik had het idee dat ik ieder moment ongesteld kon worden..

succes met zwanger worden!

8. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik hoop maar dat het een goed teken is....... voor ons allen en dat we snel zwanger zijn......

Voor mij is deze maand toch duidelijk anders dan voorgaande maanden dus ik heb goed hoop!
    Probeer wel realistisch te blijven hoor, want al die verschillende buikkrampjes liggen zo dicht bij elkaar!

Het lijkt me sterk dat het nog ontpillen is, ben al 7 keer gewoon ongi geworden en alleen de eerste 2 a 3 keer ontpil-verschijnselen gehad.

Gr Tamar :)

9. carolined

carolined Lid

2 nov 2006
    14
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb het deze cyclus ook (buikkrampjes/zeurend gevoel in m'n onderbuik vanaf de eisprong) en voor het eerst. Normaal heb ik altijd voor mijn menstruatie buikkrampen, maar dit voelt anders. Soort van spierpijn in m'n buik en af en toe samentrekkingen. Daarbij verlies ik nog steeds cervixslijm en heb ik veel witverlies.

Ik ga er zelf maar van uit dat ik gewoon ongi wordt op 13 november (mijn NOD), anders valt het zo tegen. Maar het zou wel super zijn als het een zwangerschap betekent! Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

10. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Ik heb die zeurderige buikpijn ook als sinds de eisprong(24 okt) en gevoelige borsten en veel plassen. Ik had echt het idee dat ik zwanger was. Mijn NOD is donderdag. Heb vanmorgen getest maar helaas negatief :( Ik hoop voor jou dat het raak is Tamar :)

11. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb ook al weken last van mijn onderbuik. Begon al voor NOD. Nu nog steeds.. vanaf vandaag wat minder. Laatste dagen heel erg veel last van gehad. Ben dan ook wel 6 weken zwanger! Buikpijn begon bij mij dus heel vroeg. Ik herkende dit ook niet bij mezelf..

12. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Gefeliciteerd Laatje

13. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Ik heb gelijk weer een beetje goede hoop ;)

14. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik herken het ook helemaal! Ik heb deze maand ook voor het eerst erge buikpijn na de eisprong. Soms ook een soort van kramp erbij.
    Als het goed is weet ik van de week mijn evt. oorzaak!

15. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Laatje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met deze buikpijn.... Binnenkort weten we meer......

Ik had vandaag even gerekend maar het beetje bloed van vrijdag zou eventueel van een innesteling kunnen komen mijn kortste cyclus was namelijk 25 dagen....Wie weet, ik moet mezelf natuurlijk ook niet gek gaan zitten maken! Maar de buikpijn blijft aanhouden!

Jose777, misschien heb je te vroeg getest en moet je even wachten tot donderdag!

Suus 81, wanneer ga jij testen?

Gr Tamar :) :)

Deel Deze Pagina