2 meiden hadde me gependelt voor november en het is echt uitgekomen ben nu zwanger! hihi , meiden ik wil je niet vol valse verwachtingen stoppen maar het kan dus echt ! ik duim voor jullie allemaal !
Gaat ook heel vaak niet goed hoor Anders krijgen we nou weer zo'n hele pendel-goeroe Jij in elk geval van harte gefeliciteerd!
Idd het kan vaak juist zijn...maar helaas kan het ook naast zitten... Maar in elk geval meis....Gefeliciteerd !
Van harte meis, geniet er lekker van. Ik hoop dat ze bij mij ook gaan uitkomen. Ik heb er 3 voor november staan, maar ik had ze ook voor september en oktober. Helaas niet uitgekomen Liefs, mussie
sonja heeft van het begin nov tegen me gezegt en ze had gelijk ik vind het gewoon tof dat het uitgekomen is
Mijn laatste hoop is op Sonja gericht.. Nou ja, HOOP... ik pin me er niet op vast hoor. Jij iig gefeliciteerd meis!
ik had in sept een pendel die niet is uitgekomen , in oktober ook een weer 1 die is ook niet uitgekomen, nu nog 1 voor november van sonja, maar ik vestig mijn hoop er niet op, want deze zal ook wel weer niet uitkomen. Maar ik vind het voor jou leuk dat tie uitgekomen is hielkje Pendel sonja nov..... meisje.............. is heeeeeeeel welkom
T is en blijft 50-50. Pendelen is puur voor de leukigheid, een pendelaar(ster) kan niet in jouw onderbewustzijn kijken, mits je lichamelijk contact hebt met elkaar, maar dat gebeurt dan weer via een wichelaar. (sensor) Een pendel is geen toekomstvoorspeller, was dat maar waar zeg Ik hoop echter wel voor een ieder dat hun wens snel uitkomt!