Mijn allereerste symptoom was:ik had nachtdienst en ik kwam net terug van de pauze(lekker sigaretjes gerookt)toen ik heel kortademig werd.ik dacht ik heb te veel gerookt ofzo...toen moest ik ook heel erg plassen,dat gevoel van ik kan mijn plas niet ophouden(waar ik nooit last van heb,ik kan mjn plas wel uren ophouden als het moet)maar toen dus niet..en 10 min later moest ik weer en dat ging zo heel de nacht verder.ik was toen waarschijnlijk net 2 a 3 dagen over tijd,(maar ik kan volgens de artsen niet spontaan zwanger worden ivm pco)dus kwam het niet bij me op om een test te doen,toen 1.5 week later was ik aan het winkelen en had ik een hele dicht neus(niet verkouden)maar ik kon er gewoon moeilijker door adem halen plus ik was nog steeds kortademig,en mijn borsten deden best zeer als ik ze aanraakte,mijn zusje zei toen...jij bent zwanger...ik een test gekocht en toen ik thuis kwam testte ik positief......wat een verrassing,zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Liefs Donna.
Super man! Dat hoor je toch stiekem vaak he, zeggen dat je niet spontaan zwanger kan raken en dat het toch ineens gebeurd, succes!
Ja dat hoor je idd vaak,maar ik denk dat het ook te maken heeft met dat je je erbij neer hebt gelegd dat het misschien niet meer gaat lukken om zwanger te raken. en dat je dan niet meer zo bezig bent om zwanger te raken.zo ging het met mij en een collega van mij ook....maar die had ivf gehad een aantal keren...die wilde ook niet meer en word ook spontaan zwanger...tot 2 x toe.
Helemaal geweldig meis. Toch nog spontaan. Ik ken ook iemand hoor waar dat gebeurd was. Alleen waren hun niet in de molen beland. Zij was onvruchtbaar verklaard dus slikte ze geen pil. Nu is ze toch mooi zwanger van de tweed alweer. Vind dat altijd zo mooi om te horen. Een echt wonderkindje is het he. Als je spontaan zwanger word
Hai Donna Gefeliciteerd! Super voor jullie dat het spontaan is gegaan... Ik las jouw syptomen en dacht, ja had ik ook.. had ik ook...had ik ook Was 9 van de 10x overtijd en had de 1e anderhalve week dan ook niet aan een zwangerschap gedacht, en het was mijn vriend die zei doe is een test en ja hoor ook positief... groetjes Patricia