Hallo, Binnenkort moeten we alle kozijnen/ramen gaan vervangen in huis. Ook willen we over een tijdje de zolder gaan verbouwen inclusief dakkapel. Als ik op internet ga zoeken zie ik door de bomen het bos niet meer. Hoe pakken we dit nou aan? Heeft er iemand tips?
Bedrijven in de buurt bellen met de vraag of ze vrijblijvend een offerte willen maken. Daarna de goedkoopste/degene die je het meest aanspreekt en klusje laten klaren!
Dank jullie wel voor de reacties. Ik heb al wat rond gekeken voor bedrijven in de buurt, maar ben wel bang dat het straks niet goed gaat ofzo. Ik zal eens een rondje bellen.
Veel vrijblijvende offertes aanvragen, want je zal zien dat er veel verschil tussen zit. Wil je houten of kunststof kozijnen??
Ik weet niet of je bij de grens woont? In het buitenland kijken loont ook namelijk. Ik zou allereerst bij enkele zaken langs gaan voor advies tussen alle verschillen die er zijn. Dan meerdere offertes aanvragen, want je zult merken dat er belachelijke prijsverschillen zijn! En dan kiezen....