Mijn man en ik zijn in januari begonnen met zwanger worden, 'dat doen we wel even' dachten we. Niet dus... Maar gelukkig weet ik al wel dat dat op zich nog vrij normaal is. Waar ik me wel een beetje zorgen over maak, of eigenlijk gewoon wil weten wat het is, is dat ik de afgelopen 4 keer dat ik ongi moest worden of net klaar daarmee was dat er na het vrijen wat mee kwam naar buiten. Wij noemen het altijd maar 'schoonspoelen'. In de wc liggen dan stukjes 'weefsel(?)', melkwit van kleur, beetje snotterig, een cm of 2/3 groot. Vroeger had ik dit nooit, mijn man wilde graag dat ik dit de volgende keer ging bewaren en ermee naar de huisarts zou gaan, maar misschien herkennen jullie dit wel en weten jullie wat het is? Ik ben steeds maar bang dat dat een kindje moest worden, maar wat niet gelukt is.
Om heel eerlijk te zijn weet ik niet meer zeker of het een iets kleurig was. De vorm? (vergeef me voor de vergelijking...) Je kent toch wel die klodders snot/speeksel die jongeren zo lekker met veel kabaal vooraf naar buiten spuwen??? Die vorm heeft het...
Ow ja, en ik vloei nu alweer 7 dagen... Niet heel veel, maar heb wel een MV nodig... Normaal gesproken ben ik max. 5 dagen ongi en dan is het echt wel afgelopen, maar dat ziet er nu nog niet naar uit....
En ben je regelmatig ongesteld? Heb je al gekeken bij de informatie over een miskraam? Een miskraam gaat met bloed gepaard en wat heviger krampen dan een normale ongesteldheid. Het lijkt mij eigenlijk gewoon wat meer afscheiding dan normaal, je weet zeker dat het geen zwemmertjes zijn die meekomen...
over datgene heb ik me nog niet ongerust gemaakt eigenlijk. ik heb wel 2 miskramen achter de rug en die gaan idd gepaard met hevige krampen een veel bloedverlies. ik heb dit meestal bijna op het laatste voor dat mijn ongi komt . dat witverlies. Heb het wel al eens gevraagd aan een ha maar die zei dat ik me daarover geen zorgen hoefde te maken eigenlijk. Maar meid je moet zeker naar de ha als JIJ je JOUW MAN je ongerust maken hoor. blijf niet twijfelen.
Nee geen zewmmertjes Die zijn moet ik dan toch ook wel andere momenten zien, niet alleen tijdens de ongi dagen... Ik ben vrij regelmatig ongesteld, rond 26/28 dagen
Jullie zijn lief! Zo snel al antwoord. Geweldig. Ik denk dat ik nog 1 keer afwacht en anders idd naar de ha ga. Bedankt voor jullie advies!