wat is dit? herkenbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door boedha1981, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boedha1981

8 jan 2008
    98
    0
    0
    Is dit nu een menstruatie? Heb een korte cyclus van 16 dagen maar nu heb ik 5 dagen bruin bloed gehad en niks meer. Is dit nu een menstruatie of een `nep` menstruatie ( heeft de gyn. het ooit overgehad ben vergeten te vragen wat ze daarmee bedoelde)? Want meestal begint het daar mee en dan zet het door maar nu niet. Het kwam wel op de dag dat ik mijn menstruatie zou beginnen.

Liefs Esther

ps het is al lang geleden dat ik hier ben geweest.

2. C78

C78 Niet meer actief

Heb je een test gedaan? Dan heb je uitsluitsel! Ik herken het niet... Bij mij zet het meestal na 1 dag of een paar uur al echt goed door.

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    heb je altijd zo'n korte cyclus?

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kan een keer, maar zo'n korte cyclus lijkt me niet bevorderlijk voor het zwanger worden.. heeft je gyn t daar nooit over gehad??

op zich lees ik overal dat menstruatie pas begint bij helderrood bloed.. en dat bruinverlies oud bloed is en dus geen menstruatie..

ik denk dat jij pseudo-menstruatie bedoeld... ff googlen en je weet t meteen.. anders ff gyn bellen denk ik..

5. boedha1981

8 jan 2008
    98
    0
    0
    Ben bij de gyn geweest omdat ze dachten dat ik een cyste of een vleesboom had maar dat was niet zo. Maar die zegt dat het niet een groot probleem hoeft te zijn om zwanger te worden. Maar is het over 6 maanden niet raak dan kunnen we terug komen. Maar vanmorgen getest voor de zekerheid maar niks.

Deel Deze Pagina