ik heb sinds 2 dagen last van licht bruin verlies, het zit alleen op de tampon. Dit is gecombineerd met bruin slijm en licht roze slijm lijkt het wel Weet iemand wat dit kan zijn? Voor zover ik nu weet ben ik niet zwanger. Heb vanaf eind juli lopen testen en kreeg iedere keer vage (indroog?)streepjes (staan nog in me album). Tot vorige week teste ik nega...heb al wel eerder een "ongie" gehad maar dat was alleen maar met oud bloed en een heel klein beetje vers en dit duurde hooguit 3, 4 dagen (ik weet niet meer wanneer dit was) Alvast bedankt
oh ja dat ben ik nog vergeten te zeggen. Ik heb vorige week ook bloed geprikt voor de zekerheid dus ik kan 1 deze dagen bellen voor de uitslag (gister was die er nog niet).
Thanks Mermaid ik heb dit alleen nog nooit gehad in ieder geval niet zo als nu, want het is echt heel weinig... Zijn er meerdere dames die dit ook hebben gehad???
Nou heb net gebeld en ik snap helemaal niks van de uitslag ze zei in het begin is allemaal negatief...alles is goed en dat ik bloedgroep A heb en daar was het van alles is positief??? Ik denk dat ik vanmiddag even opnieuw bel en om uitleg vraag, want had net niet zoveel tijd
ik had ook altijd bruinverlies voor mijn ongi nu ben ik zwanger en heb het nog steeds het kan alle kanten op!