Ik ben opzoek naar een winkel of webshop waar ze setjes kleding hebben van zowel maat 56/62 en dan hetzelfde setje kleding ook in maatje 110/116. Kheb al even rondgesurft maar kan zo even niks vinden, iemand die wel iets weet ?? whoops staat eigenlijk verkeerd moest in de lounge komen
Ik weet niet waar je woont. Maar over ±2 weken beschikken wij over een partij (nieuwe) kleertjes van Villa Happ. Loopt van maat 50 t/m 86+. Mocht je geinteresseerd zijn, stuur me dan maar een pb.
Hoogezand woon ik volgens mij hebben we hier ook een villa happ zitten, daar hebben ze dus dezelfde kleertjes in maat 56/62 en 110/116 ??
villa happ is failiet. dus kan je niet meer heen! noppies heeft twee lijnnen zowel baby als todler maar dan zou je moeten kijken of ze in die twee lijnen dezelfd kleertjes hebben!
Is villa happ niet meer? Oh dan hoop ik dat ik de bestelde kleding die ik had gedaan nog wel krijg...
Villa Happ is inderdaad failliet. De meeste winkels staan al leeg. Op kleertjes.com zou je ook nog kunnen kijken.
je kon de complete inboedels van de winkels kopen op een veilingsite! dus ik ga wachten tot die mensen het op marktplaats zetten hihihiihihih