de titel die zegt het al ik vraag me af wanneer waren jullie zwanger na een miskraam hoelang zat er tussen en wat heb je gedaan een natuurlijke miskraam.. medicijnen of curretage?
Mijn miskramen zijn (gelukkig) allemaal natuurlijk op gang gekomen. Daar voelde ik mij het prettigste bij. Over het zwanger worden kan ik niks zeggen, aangezien ik IVF/ICSI nodig heb om zwanger te kunnen worden. Wel weet ik dat je hCG uit je lijf moet zijn, zodat je cyclus weer op gang kan komen en je een eisprong kunt krijgen.
Hi heb september een miskraam gehad.. is natuurlijk op gang gekomen.. en eind december positief getest.. dus na 3 maanden weer zwanger.. hopelijk is dit een blijvertje.. want, na een miskraam blijf je toch wel wat vrees in je houden van zal het dit keer wel goed gaan...
Kan even duren, maar kan ook snel gaan. Mijn laatste mk was in juni. Die is gelukkig vanzelf op gang gekomen. Ronde erna was t weer raak en dit keer een vechtertje die is blijven zitten. Jaar ervoor een ma gehad, curretage gehad, maar toen bleek ook dat er wat mis was bij mij. Dat heeft een tijdje geduurd incl de nodige operaties, om dat te verhelpen. Dus het kan echt heel snel gaan hopelijk hebben jullie ook snel een blijvertje. Ps, ik moet wel zeggen dat ik clomid slikte en pregnyl heb moeten zetten. Ik was in behandeling bij een fertiliteits arts.
Mijn miskraam was in November en in December was ik al terug zwanger... Ik ben nooit ongesteld geweest. Hier is alles op de natuurlijke manier naar buiten gekomen. Maar is bij iedereen anders... Ik snap die vraag wel hoor, je hebt de nood om alles te onderzoeken. Als je lichaam er klaar voor is, kan je normaal terug zwanger raken.
Vorig jaar een februari een miskraam gehad, deze is via de natuurlijke weg gegaan. In juni was ik weer opnieuw zwanger.
November een miskraam gehad op natuurlijke wijze. vandaag 7 weken zwanger de 2e ronde na de miskraam was het raak.
Januari zwanger. Feb MA -> curettage April zwanger April MK (natuurlijk) Juni zwanger Juli MA -> curettage Okt zwanger en nu goed!! Dus de eerste keren was ik telkens 1 maand niet zwanger, maand daarop wel. En nu was ik 2 maanden niet zwanger en toen weer wel. Deze is tot nu toe succesvol
Maart een MA, voor cytotec gekozen maar helaas tot 6 weken daarna gevloeid en in november weer terug zwanger. Nu gelukkig blijvend
Ik heb op 3 september een curretage gehad vanwege miskraam. Toen werd ik precies een maand later ongesteld, dus weer een normaal cyclus. Op 5 november had ik weer mijn menstruatie en daarna was ik weer zwanger. Helaas is dat geëindigd in een miskraam eind december, ik was toen 7 weken zwanger. Hier heb ik Cytotec voor gehad en heb ik gisteren mijn eerste menstruatie weer gehad (ongeveer 6 weken na de miskraam).
In juli heb ik een curettage ondergaan op 9+4. Was op de eerste echo met 8+2 alleen een vruchtzakje zichtbaar. In oktober was ik weer zwanger. Dit werd een spontane miskraam met ongeveer 5+3 en in december was ik weer zwanger. Ditmaal van een tweeling en het gaat tot nu toe allemaal erg goed. In 9 maanden tijd 3 keer zwanger geworden, het is dus steeds erg snel gegaan.
2014, 26-08 missed abortion. Op de natuurlijke manier eruit gekomen. 21-11 postieve test! Nu 14 weken zwanger. Voor nu ziet alles er goed uit.
Ik heb erg late miskraam gehad (16wk) natuurlijk bevallen zonder complicaties. Was na 5 volle maanden weer zwanger! Arts zei dat dus na zwangerschap heeft in meeste gevallen lichaam(baarmoeder slijmvlies etc) rond 300 dagen nodig om te herstellen. In die eerst halfjaar dus ook kans op miskraam alweer groter omdat het nog niet hersteld is. Waardoor je lichaam zelf het zwangerschap niet toelaat tot de tijd is. Hier doen ze vrijwel niets. In mijn land bij kinderwens na miskraam krijg je 6mnd lang hormonen (utrogestaan) en het verbood zwanger worden eerste 6mnd.