Hai Meiden, Ik heb zoals jullie kunnen zien onderaan een erg onregelmatige cyclus!! Ik heb na mijn laatste ongi(11 april edlm) rond dag 10-15 rekbaar slijm gehad en veel zeurende onderbuik!! dus dacht misschien wel al me ei?? het kan allemaal bij mij! Heb namelijk voor me eerste zwangerschap na het stoppen met de pil een ongi gehad na 57 dagen en daarna was ik zwanger en daar kwam ik op dag 62 pas achter omdat toen me test pas positief gaf en later bleek ik toen al 6 weken zwanger dus had een cyclus van 28-29 dagen toen!! Dus nu kan het ook ineens maar zo zijn dat ik een normaal eitje heb... Ik heb al vanaf het weekend een verschrikkelijk pijnlijke, stekende en zeurende pijn in me onderrug en het houd heel de dag aan het stopt niet en met lopen gaat het wel maar zodra ik ga zitten op de bank dan kan ik al bijna niet zitten en opstaan is dan al helemal weer een ramp en kan daarom ook niet te lang zitten! Mijn onderbuik doet ook lekker mee met zeuren!! Ik ben naar de dokter geweest en die zegt zijn je spieren en misschien kou gepakt???.....maar ik weet het niet... Ik heb woensdag wel een test gedaan maar natuurlijk negatief maar ook dat zegt nks bij mij! Ik ben ook met vlagen misselijk en heb heel weinig tot geen honger maar wel zin in lekkere trek maar soms ook ineens heel misselijk. Vandaag heel de dag hoofdpijn gehad en vanmiddag gewoon even moeten gaan liggen... Nu komt mijn vraag; herkent iemand dit en was zwanger?? of zou die rugpijn echt spieren zijn? terwijl ik het ook in me buik voel? Ik heb nog nooit pijn in me rug gehad zoals dit dus ik ben benieuwd of dit misschien dan eindelijk weer eens positief nieuws is? Ben in aug gestopt met de pil en pas 4 keer ongi geweest... Hopelijk hoor ik jullie ervaring, alvast bedankt!! Liefs Debster