LIEVE DAMES IK HEB EEN VRAAG MISSCHIEN KUNNEN JULLIE ME HELPEN. iK WERD VANMORGEN WAKKER EN ZAG BLOED IN MIJN SLIPJE MAAR HEB GEEN MENSTRUATIE PIJN EN JA IK ZIT NOG EEN WEEK VOOR ME NOD, NU VRAAG IK ME AF OF HET EEN INNESTELING IS OF IS HET ME MENSTRUATIE DIE ZICH DIT KEER EERDER IS GEKOMEN?
Dat kun je nu nog niet zeggen, dat ligt er maar helemaal aan hoe de rest van de dag en dagen verlopen. Kan best zijn dat je gewoon ongesteld bent maar wanneer het alleen bij het bloed van vanmorgen blijft en de rest van de week heb je geen bloed, dan zou het wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn. Dus gewoon maar even de rest van de week afwachten helaas
het is wel echt helder bloed dus ik denk toch aan eerder ongesteld maar goed zoals je zegt ik wacht het gewoon af.
Heb je nu dan nog steeds bloedverlies? Zoja dan zal het wel je menstruatie zijn, zeker als je maandverband nodig hebt...
ja ik bloed nu heel erg het is gewoon me menstruatie die een week tevroeg is. wel jammer heb nog zo me best gedaan met klussen volgende ronde meer kans hoop ik