Hoi dames ik zit inmiddels in de 4e ronde voor ons lieve 1e kindje. Nu heb ik sinds (van wat ik denk de innesteling is geweest) de innesteling ongi krampen. Niet de hele tijd maar wel met vlagen en regelmatig. Ook heb ik dat sinds vorige week met mijn haar niks meer kan beginnen. het zit voor geen meter meer. En mijn tepels jeuken. Verder heb ik (nog) geen klachten, maar ik moet nog tot volgende week woensdag wachten.... Zijn dit symptomen van een zwangerschap of beeld ik het mij in groetje Liesje
ik hoop het echt maar ik durf er niet op te hopen, want ik heb weer het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek houdt
ik had ook allemaal zwangerschapsverschijnselen maar mijn lichaam heeft me dit keer voor de gek gehouden. Dan zou je moeten wachten totdat je kan testen dan weet je het zeker.
Je zult echt moeten afwachten... Het kan erbij horen maar het hoeft niet! Lastig he? Niemand kan je van te voren vertellen hoe het moet voelen. Ik had voor mijn NOD helemaal Nergens last van, en normaal gesproken deden mijn borsten wel wat zeer. Dus je weet het gewoon niet, en ieder lichaam is anders... SUcces met w88
Ik hoop het voor je meis! Het vervelende is alleen dat het allebei de kanten op kan gaan... Ieder lichaam is anders en reageert dus ook anders, en daarbij kan je lichaam ook nog eens per cyclus anders reageren (dat laatste was bij mij het geval; ik wist dus totaal niet waar ik aan toe was). Gewoon rustig afwachten is het enige wat je kunt doen (ookal klinkt dat als een verschrikkelijk duf advies)...
hoi ik had dat ook. al vanaf de dag nadat we hadden geklust tot op de dag van vandaag. heb vanmorgen getest en die was licht positief. ik geloof het nog niet helemaal, dus ga morgen nog maar een testje halen voor de zekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! liefs,
ik ben ook sinds anderhalve week zo ontzettend moe....ik slaap om half 9 's avonds al op de bank en als ik dan naar bed ga slaap ik net zo hard weer verder. Normaal heb ik 1 dag voor mijn NOD ontzettende ongikrampen maar nu helemaal niet... zou het dan toch echt gelukt zijn? Durf eigenlijk morgen niet eens te testen omdat ik bang ben voor een teleurstelling liesje
Ik had een beetje hetzelfde.. maar had ook heel sterk het gevoel dat ik zwanger was! Heel apart.. Ik testte 2 dagen voor NOD positief
ik heb ergens ook wel het gevoel dat het zo is maar dat had ik een maand of 2 geleden ook en toen was het niet zo..... en nu? ik durf eigenlijk niet te testen
Ik had ongeveer hetzelfde. Alleen kwam ik hier pas laat achter dat dit inderdaad de innesteling was. Dus ik was compleet in ontkenning, ik had immers verder geen enkele symptoon. Ruim een week na NOD ben ik pas gaan testen. (Wel een week winst ) Dus het kan zeker een zwangerschap zijn..... Mijn duimen draaien voor je!
hallo ik had gisteren ook een erge zeurdige pijn in mijn onderbuik.. maar heb er nu geen last meer van..dus maar 1 dagje gehad..nu hoop ik ook dat het een innesteling is geweest...of heb je langer last van een innesteling? liefs love31
nee ik heb nog geen test gedaan... ik wil eigenlijk wachten tot zaterdag om zeker te zijn dat de ongi wegblijft......
Liesje, ik kan me voorstellen dat je nog even wilt wachten met testen (dan weet je tenminste ook zeker dat je ongesteldheid niet stiekum een paar daagjes te laat komt). Ik duim voor je, dat die akelige duivels niet komen, en dat je zwanger bent! (Mijn zwangerschapssymptomen begonnen ongeveer een week voor mijn NOD, maar die waren totaal anders dan waar jij nu last van hebt. Lastig he, dat we allemaal weer ergens anders last van hebben? :-/ )
Ik duim voor je mee.. Spannend hoor ik zou gek worden als het voor mij zo ver is met testen.. Moet wel zeggen dat ik me nu echt anders voel dan normaal. Maar goed zoals veel hier al zeggen AFWACHTEN.. dus dat doe ik netjes.. Al hoe wel ik me duidelijk zoveel anders voel dan normaal.
Hallo! Ik ben nieuw hier. Ik lees al een paar weken mee, maar ik zit nu zo in onzekerheid dat ik toch maar reageer. In februari ben ik gestopt met de pil, ik heb een keurige cyclus van 29 dagen. Nu kreeg ik in deze cyclus op dag 13 ineens de volgende symptomen: constante hoofdpijn, kramp in m'n kuiten, stekende pijn rechtsonderin m'n buik, brandend gevoel in m'n maag, enorme trek in eten maar na vier happen vol zitten... Ik word er gek van! Ik ben zo benieuwd of ik misschien zwanger zou kunnen zijn. M'n laatste menstruatie was ook zal zoiets geks... Een dag wel, een dag niet, toen een dag wel en daarna niet meer. Testen durf ik niet, te bang voor een negatieve test. Ben ik misschien veel te gefocust op elk steekje, krampje of pijntje?
Nu kan ik het niet goed hebben maar je hebt Cyclus van 29 dagen.. en op de 13de dag had je dat.. volgens mij zit je dan nog voor je eier sprong. Pfff wat een gereken word er soms gek van.. Maar ik duim voor je mee. Probeer anders via de calculator die links op de site staat even te kijken hoe en wat. Heb ik ook gedaan. Dan weet je ook wanneer je kan testen en alles.
Ik denk ook dat ik nog geen ei sprong gehad kan hebben op dag 13. Maar dan begin ik weer te twijfelen over m'n laatste menstruatie, was dat wel een menstruatie? Kan het geen innestelingsbloeding zijn, maar dan wel precies op de dag dat je ongesteld moet worden. En zo maak je jezelf helemaal gek! Rekenen, piekeren, gek word je ervan! Nog 13 dagen, dan is m'n NOD...