Hallo dames, Even een nieuw onderwerpje over de borsten! Tjonge, wat irritant is dit. Nou, op de buik liggen kan ik sowieso al anderhalf week niet mer (erg lastig, aangezien ik altijd op de buik sliep), maar nu heb ik er ook al striae op en rode uitslag, 's avonds jeuken ze iets en kan niet zeggen dat ik pijn heb, maar ze zijn er gewoon. En aan de zijkant een zeurderig gevoel. Even checken of ik lotgenoten heb Groetjes
Hier een lotgenote hoor! Ik kan ook al een week of 3 niet meer makkelijk inslapen op mijn buik omdat mijn borsten zo pijnlijk zijn. Niet de tepels, maar de zijkanten zeg maar. Als ik opsta 's morgens is dit weer zo goed als over en hoe verder de dag vordert hoe gevoeliger ze weer worden Jeuken doen ze niet iedere dag, maar als ze jeuken doen ze het goed! Ook voelen ze iets warmer aan als normaal.... Ik hoop dat dit een kwaaltje is wat snel ophoudt, want voordat mijn buik begint te groeien zou ik graag nog een keer in slaap willen vallen op mijn buik. Dat slaapt toch het lekkerst!
Hier ook erg pijnlijke bosten, kan ook niet meer op mijn buik slapen. Onbewust draai ik s`nachts wel een op mijn buik, maar dan word ik wakker van de pijn. Heb geen last van jeuk, maar ze zijn ineens wel mega groot Ben van cup C naar cup E gegaan
Nou al ja?! wauw, ik denk dat ik die kant ook wel opga als het zo door gaat. Ik heb een kleine cup, maar daar had ik vroeger al striae van en nu is dat felrood en heb ik er al weer nieuwe bij.... Maar Sonnetje: hoe hou je het dan nog stil? Ik wilde toch nog wel even wachten tot zeker de 10e week, maar mijn zus keek me gisteren al zo argwanend aan dat ik me afvraag of ik dat red! 8) @busybusy, vannacht erg slecht geslapen, maar ik had gelukkig niet zulke hele zere borsten dus kon nog wel even lekker op de buik slapen!
ik heb juist erg last van mn tepels, maar kan er wel gewoon op slapen... bij mij is t meer mn onderbuik die enorm pijn doet, vooral als ik trap heb gelopen of zo krijg ik krampen...
Bij ons viel er niet zoveel stil te houden, we zijn zwanger doormiddel van ICSI, dus iedereen zat op hete kolen toen ik dan eindelijk mocht testen Ach en ik denk maar zo, Je bent zwanger van af dag 1 dus iedereen mag het weten