Whahahaha ik ken het... Ik schrijf het dus nu ook op elke keer. dit is de 3de ronde sinds in van de pil af ben.. dus agenda bij houden.. hihihi
Ik zit ook in de derde ronde! Mijn agenda staat sinds ik gestopt ben vol met 'code taal'. Een kruisje voor dit, een rondje voor dat... ga zo maar door. Ik hou alles bij... hysterisch toch?
Je kan dus wel op dag 13 al een eisprong gehad hebben Er is onderzoek naar gedaan onder een grote groep vrouwen, zelfs vrouwen met een regelmatige cyclus van 28 dagen hadden sommigen op dag 11 al hun eisprong... Dus het kan wel. En ook vrouwen die 'm pas op dag 18 hadden (met een cyclus van 28). Dus alles kan... Het is niet standaard op dag 14 dan. Ook per maand kan het verschillen (zelfs al je regelmatig bent). Dag 13 is dus niet te vroeg. Ik zelf voelde deze maand op dag 12 waarschijnlijk mijn ei, maar zeker weet ik het niet. Ik had afgelopen maandag ook weer krampen en erg last van mijn borsten dus voor de zekerheid nog maar ff geklust. X Nikkie
Ik heb op me werk een agenda en daar heb ik dus ook code's in staan.. hahahaha. Me baas vraagt wel eens wat is dat toch.. ik zo ohh dan weet ik wat ik in de boekhouding moet doen. gewoon te erg. Nou we gaan het allemaal wel zien wanneer hoe en wat. Ik ben al 2 dagen van slag.. Moe.. spikkels voor de ogen.. buik doet gek..En branderig gevoel van onder.. Geen zin in eten.. En dat terwijl ik net een doos zee banket heb gehad van een klant.. pfff
Haha dat van die agenda herken ik Maar ik hou mijn temp bij met FF dus daar kan ik al aankruisen of ik die dag geklust heb ja of nee. Hoeft niet in mijn agenda dus. Heb daar alleen instaan wanneer ik ongi ben geworden en mijn mogelijke vruchtbare dagen omcirkeld en soms op welke dag ik zit...
Ik heb er in staan waneer in ongi ben geworden. De klus dagen hihihi. En ik neem geen temp op. En dan wanneer ik weer ongi zou moeten worden.
Ik schrijf ook alles op, ik temp. alleen niet. Nu maar hopen dat we goed geklust hebben. Ik wil het niet van m'n 'vruchtbare dagen' af laten hangen, want zoals Nikkie al zei; je ei-sprong is niet zo gemakkelijk te voorspellen. We klussen als we zin hebben, hebben we geen zin klussen we niet. Nadeel is wel dat ik altijd zin heb en manlief niet... haha
liesje VAN HARTE GEFELICITEERT MET JE ZWANGERSCHAP SUPER DE PUPER MEID! GENIET ER MAAR LEKKER VAN groetjes en liefs renate
liesje super gefeli meid... ik volgde je verhaal, en snapte pcies wat je bedoelde... ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben zitten we een beetje gelijk, superrrrrr
Liesje en little hope allebei van harte gefeliciteerd! Dat jullie een mooie voorspoedige zwangerschap mogen hebben!