Wie herkent dit ? Aub advies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamamd, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Het kwam idd ook door de kwaaltjes. Anders had ik met moeite wel gewacht tot mijn NOD. Het was met de test van kruidvat. 2 voor 5 euro. Die zijn idd wat gevoeliger. Voel je al iets ?

2. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Ik heb rond de dag van innesteling vanalles voelen prikken en rommelen in mn buik (zoiets van 5 dpo).

Ik ben de laatste dagen wat lichter in mijn hoofd als ik snel omdraai en ik heb gewoon een gek gevoel in mijn buik.

Maar ik bereid me al voor op mn duiveltjes voor zaterdag.. zodat ik toch niet TE teleurgesteld ga zijn. Het is nog maar mijn eerste ronde en wist nog niet goed hoe het zat met mn ei enzo. Volgende ronde ga ik wel beginnen met ovulatietesten om nog een beter zicht te krijgen op mijn cyclus.

Ik ga sewes even het kruidvat in en de testen al kopen. en als ik mij niet kan inhouden volgt morgenvroeg de eerste test :D

Nogmaals een dikke proficiat en geniet ervan! :)

3. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Ik heb het inderdaad deze maand ook met de ovulatie testen gedaan. En dat helpt echt. Als je vragen hebt kanje altijd een pb sture. En wie weet is het de eerste ronde aan raak 😍😍

4. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Wat jij nu beschrijft kon mijn verhaal zijn... Bij deze zwangerschap had ik dit ook... En nu 31+3 zwanger, Banner klopt niet helemaal.... Hoop het voor je

Deel Deze Pagina