wie herkent dit ( ben erg van slag)

Discussie in 'Miskraam' gestart door yippieajee, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. even jullie op de hoogte brengen..

ik ben vandaag naar de huisarts geweest omdat ik er zeker niet gerust op was.. Ze snapte het goed en vond het heel bijzonder wat me was overkomen..
    Maar we hebben bloed geprikt en krijgen woensdag de uitslag..

groetjes Yippie ( die weer wat rustiger word en blij is dat ze serieus is genomen..)

2. Mijntje

Mijntje Lid

10 jun 2007
    87
    0
    0
    Ha Yippie,

Groot gelijk, ik zou er ook niet tegen kunnen niet te weten wat er nou eigenlijk aan de hand is. Weet je ook wat ze precies gaan testen nu? Ben erg benieuwd wat er uitkomt!
    Ikzelf krijg vanmiddag een inwendige echo, gisteren lukte helaas niet meer. Wetende dat het mis is, ga je toch met een heel ander gevoel moet ik zeggen. Nu maar hopen dat m'n lichaam het zelf allemaal heeft 'schoongemaakt', dan is dat in ieder geval afgerond.
    Mijntje

3. Ja idd mijntje..

Tuurlijk is het verdrietig.. maar als je weet dat je lichaam schoon is kan je het echt los laten..
    dan mag je weer verder gaan..

Wat is gezien heb is dat ze hcg, tsh (schildklier hormoon) en nog 2 iets met ploclamine of zoiets dergelijks.. Morgen hoor ik meer..

Als er niets uit komt.. dan is waarschijnlijk de test niet goed geweest.. denken ze.. lekker dan..
    en ik ben nog steeds niet ongesteld dus we wachten maar rustig af..

4. sorry vergeten te zeggen

dat ik je veel sterkte wil wensen voor vanmiddag..

liefs yippie

5. He mijntje

Hoe was de echo!

ben best benieuwd.. ik zit in afwchting van een telefoontje pff...

groetjes yip

6. Mijntje

Mijntje Lid

10 jun 2007
    87
    0
    0
    Hoi hoi,

De echo viel reuze mee, ik had een superlieve vrouw die me wel 10 x op het hart gedrukt heeft dat dit niks hoeft te betekenen voor een evt volgende zwangerschap. (dat het anders voelt en dat ik dan banger zal zijn, is een tweede....) Gelukkig was alles al zo goed als schoon; er zat alleen nog wat baarmoederslijmvlies (normale dikte (?) ) en de baarmoedermond was bijna gesloten. Klopt ook wel, want het bloedverlies is nog maar zeer minimaal. Dus geen volgende behandeling, dat is fijn!
    Maar hoe is het met jou? Weet je al iets meer?

7. Mijntje

Mijntje Lid

10 jun 2007
    87
    0
    0
    En Vera, hoe is het nu met jou?

8. mijn bloed was ook goed..
    dus het ziet ernaar uit dat mijn lichaam heeft bedacht een cycles over te slaan..

WE moesten gewoon verder gaan waar we mee bezig waren.. Dus dat doen we dan oook maar he..

Jij ook weer succes.. hou je me op de hoogte..

groetjes Yip

Deel Deze Pagina