Bah...

Discussie in 'De lounge' gestart door Ster27, 21 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Belde net manlief op omdat hij 1,5 uur geleden al had aangegeven zo naar huis te komen (was nog aan het werk ivm drukte) en ik me toch wel een beetje zorgen begon te maken, vertelde hij dat ze de ruit van zijn bestelbus hebben ingetikt en de kentekencard hebben meegenomen. Hij was nu aan het wachten op de politie. Getverderrie, geeft me zo’n naar gevoel, hij is wel vaker tot ‘s avonds laat alleen aan het werk (hij is zzp-er) en ik vond het nooit zo’n probleem, maar ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd wanneer hij net op het verkeerde moment naar buiten was gekomen, als hij wel gereageerd had op het geluid dat hij eerder die avond had gehoord (doffe klap). Bah... waarom blijven mensen niet gewoon van andermans spullen af... Sorry, moest het even van me afschrijven, het is (gelukkig) de eerste keer dat ons iets dergelijks overkomt.

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Dan heeft ie nog geluk dat ze de bus met gereedschap niet hebben meegenomen.

3. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Oh bah, dat is schrikken. Ik hoop (en neem aan) dat hij intussen veilig thuis is gekomen.

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Herkenbaar. Ze moeten gewoon van je spullen afblijven!

Hier is het thuis gebeurd. We zaten op de bank, 1 gordijn open. Er parkeerde een auto en 2 mannen liepen de straat in. Niks vreemds. Vast bij iemand op visite dacht ik. 10 minuten later rende er 2 mannen naar de auto en reden hard weg. Ik zei nog tegen mijn man: "dit klopt niet. Check de bus even." Hij wimpelde het af. Volgende ochtend bleek er een raam ingetikt te zijn. Omdat de bus goed beveiligd is kregen ze de bus verder niet open om het gereedschap eruit te halen. Het was ze echt daar om te doen aangezien ze de portemonnee van mijn man (met inhoud en lag op de stoel in het zicht) lieten liggen.

Achteraf moeten die 2 mannen het wel geweest zijn. :mad:

5. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Hè bah! Zo'n naar idee dat ze aan je spullen zitten! Gelukkig was hij inderdaad binnen gebleven!

Hier hebben we een week geleden snachts inbrekers aan de voordeur gehad. Ik ging om half 3 de fles voor de kleine maken en waarschijnlijk zijn ze geschrokken van het keukenlicht wat aan ging. Toen ik weer boven was hoorde we een rare dreun en ging mijn man kijken. Braakschade aan de voordeur... het idee dat ze bij mijn voordeur aan het prutsen waren terwijl ik nietsvermoedend naar beneden liep geeft me nog steeds de koude rillingen! Gelukkig hebben wij goede nachtsloten op de deur, maar je privacy word flink geschonden!

Vitamientjuh en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  6. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Bah geeft echt een heel onveilig gevoel als ze aan je eigendommen zitten. Heel bedreigend.
    Gelukkig idd dat de bus en gereedschap niet zijn gejat!

7. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Dit is echt mijn grootste angst. Inbrekers terwijl we ( en vooral de kindjes) slapen of terwijl we thuis zijn. Ze mogen van mij alles hebben zolang we niet thuis zijn. Liefst helemaal geen inbrekers natuurlijk maar als het gebeurt liever niet als we aanwezig zijn.

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    He bah wat naar inderdaad!

9. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hier dit weekend bij schoonouders thuis ingebroken, ook zo eng (en veel weg) :( Geeft me een naar gevoel, wat als er tegen de verwachtingen van de inbreker(s) in toch iemand thuis was? Bah.
    Ook naar voor je man (en jou), maar dat wordt wel goed verzekerd, gok ik?

Deel Deze Pagina