Hoi dames, Tot nu toe ging ik altijd naar de Pearle voor lenzen, maar ik wil daar om meerdere redenen geen klant meer zijn. Dus nu ben ik aan het uitzoeken waar ik mn volgende lenzen ga halen. Bij welke winkel ga jij? Ben je tevreden? En wat ben je kwijt voor een halfjaar zachte maandlenzen inclusief vloeistof? Alvast bedankt!
Plaatselijke opticien ben voor alles bij elkaar 30 euro per maand kwijt maar heb hoge sterkte en cilinder rn extra zuurstofdoorlatende lenzen
Plaatselijke opticien. Ook hoge sterkte, extra zuurstofdoorlatend en rechter lens cylinder. Zachte lenzen is 100 euro per half jaar.
Hans Anders ongeveer 90 euro per half jaar voor siliconen lenzen. Vloeistof 3 flessen voor 20 euro. Voor mij werkt het prima.
Ik zit bij een plaatselijke, goed aangeschreven opticien. Duur ook, want ik betaal 100 voor een half jaar maandlenzen. Terwijl ik geen extra's als cilinders heb. Ik zit er dus over na te denken om ze ergens anders te halen, maar ik vind het moeilijk om zo maar na 10 jaar over te stappen. Dus ik lees mee! Vloeistof haal ik gewoon bij de Kruidvat.
Ik bestel ze online bij visiondirect of 123lens/getlenses kan ook, normaal was ik rond de 120 per half jaar kwijt en nu 80
Plaatselijke opticien, ongeveer €130 voor een half jaar, maar hier doe ik meestal ongeveer een jaar mee. Vloeistof is €10 dacht ik. Ik heb ook bij Pearle gezeten, maar die werden steeds duurder en ben toen naar deze gegaan, was goedkoper dan Pearle. Ik heb wel een cilinder.
Ik bestel ze bij hans anders, 75 euro voor een half jaar incl vloeistof. Ze hebben ook wel eens acties als 2+1 gratis. Dan bestel ik extra.
Hans Anders, eigenlijk al jaren. Afhankelijk van het type lens betaal je een x bedrag incl 3 flessen vloeistof en houdertjes. Ik betaal 12,50 per maand en ben tevreden.
Plaatselijke opticiën. Daglenzen a 19.90 per doosje. Dus in principe 39.90 per maand. Maar ik draag maar aan één kant een lens.
Wij lensplan van hans anders met zuurstofdoorlatende lenzen. 12,95 per maand en je spaart dan zeg maar en elke 6 maanden krijg je een bon en kan je je lenzen halen voor 6 maanden. Alleen veel gezeik mee. Lenzen die scheuren etc en na drie maandendoor de lenzen heen ondat ze dan zo zeer doen na twee weken dat ik nieuwe in moet doen. Dus nu overgestapt naar daglenzen. 30 euro per maand maar geen pijnlijke ogen meer.
Zolang ik geen klachten heb of denk dat ik niet goed zie dan ga ik wel naar opticien. Toevallig had ik vorige maand een bacterie in mijn oog en zijn mijn ogen ook weer helemaal gecheckt en kwam op dezelfde meting nog uit
Ook hans anders via maandplan. 12,95 euro per maand, na een half jaar kan ik ze weer halen incl 3 flessen vloeistof. De rekening kan ik dan indienen bij de verzekering en krijg het dan weer terug (in 3 jaar tijd kan ik ze bijna allemaal declareren, ligt er ook aan of er een bril tussen zit).
Mijn vriend heeft ze via Eyewish, elke maand wordt er een nieuw setje thuis bezorgd en om de maand zit er een fles vloeistof bij. Ook regelmatig lenzencontrole en af en toe een actie dat hij een zonnebril oid twv 50 mag uitzoeken. Kost 25,36 per maand.