Lees nu pas je laatste berichtje, sorry, wat vervelend meid. Hopelijk ben je minder ver dan je dacht.. In ieder geval veel sterkte met deze onzekerheid!
Bedankt meiden voor jullie reacties en steun. Ik ga er vanuit dat ik een vroege miskraam heb gehad. Hoop hou je toch denk ik wel tot volgende week bij de bloedtest. Ik ben heel blij met mijn dochtertje. En ik weet dus dat mijn lichaam een kindje wel helemaal kan voldragen. Waarschijnlijk gewoon 2x pech gehad. Hopelijk de volgende keer dat het dan allemaal goed gaat...je bent toch heel blij als je een positieve test hebt dus is wel een teleurstelling.
Ik herken hierin mijn verhaal.. ook ellendig lange cyclussen.. allicht dat ik 45 dagen haal regelmatig eroverheen zelfs.. ik had in november ook een test gedaan omdat ik me zwanger voelde, en ja.. vrijdag begon ik met testen een vage lijn... toen zaterdag ook en zondag ook en ze bleven vaag.. ik dus een clearbleu gedaan die gaf dus ook aan 1-2 wk.. donderdag erna begon ik te bloeden en werd t een vmk. (waarschijnlijk dus ook heel vroeg getest, want er gaat voor de nod dag heel vaak nog verkeerd..maar goed je nod weet je niet dus test je mar. soms heb ik ook zo iets had ik maar niet getest) en nu ondertussen wachten op de volgende cyclus.. inmiddels bijna weer 7 wk verder.. t kan alle kanten op.. heb ook regelmatig bruinverlies tussendoor.. afgelopen vrijdag gyn geweest. uitstrijkje en kweek afgenomen.. nu afwachten.. Hoop voor jou dat je toch snel zwanger mag zijn!!