Wie herkent dit? Bruinig weefsel...

Discussie in 'Miskraam' gestart door mutsie79, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Hoi meiden, even een vraag.

Ik moet rond deze tijd ongesteld worden, dacht zelf zo de 15e, vandaag dus.
    Nu had ik de 13e dus bruine afscheiding. Raar vond ik want bij mij beginnen de ongi's altijd gelijk met rood en dan loopt het ook gelijk lekker door zeg maar:).
    Nu dus de 13e een veeg bruin dus ik dacht naja zal me ongi morgen wel komen. Maar de 14e dus ook alleen maar bruin en dus alleen maar bij het afvegen.
    Nu ga ik net naar de wc voor een grote boodschap dus moest een beetje persen(sorry voor het verhaal hihi) en voel ik uit mijn vagina ook iets. Ik heb het uit de pot gehaald en het is een grote dikke klodder bruinig iets...weefsel?
    nu hen ik het in eenbakje water gelegd en er zit ook een soort structuur in en op een plekje lijkt het op draadjesvlees wat een beetje uit elkaar is getrokken en dat is ook meer rozig.
    Nu het in het bakje water ligt lijkt er ook wat meer roze bloed af/uit te komen.
    Ik herken nergens een embryo eigenlijk, maar dat zou met 4 weken ook erg kort zijn.

MAAR......herkent iemand dit ook en is dit dan dus een vroege ''miskraam''?

liefs mutsie

2. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    ik heb even gegoogeld op plaatjes en zie dus bij een embryo van 28 dagen een soort krom staartje/uitsteeksel en dit zit er ook bij een stukje weefsel van mij.......
    tjee, dus tóch een zeer vroege miskraam.
    Het is gek, we zijn helemaal niet bezig voor een (3e) kindje maar toch raakt het me wel.....:(....

(en een bewijs dat je dus met voor het zingen de kerk uitgaan wél zwanger kan worden....)

3. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Deze mag op slot hoor.;)

Deel Deze Pagina