Hallo dames, Ik ben bijna 33 weken zwanger en heb constant een zeurende pijn in mijn onderbuik een beetje uitstralend naar de rug, een beetje menstruatieachtig maar dan wat zachter, ik merkte het vanochtend rond 11 uur en elke keer tussendoor als ik even zit voel ik het ook. Als ik bezig ben is het niet heel erg aanwezig maar zoals ik nu rustig lig merk ik dat het er nog steeds is. De baby is overigens wanneer ik me bewust ben van deze pijn niet aan het bewegen. Ze ligt wel al met het hoofdje onderin. Ik heb bij mijn eerste 6 weken indalingsweeen en voorweeen gehad maar dat is niet te vergelijken met indalingsweeen, deze constante zeurende buikpijn en rugpijn wat ik al 2 dagen heb. Ik denk ook niet dat er iets aan de hand is maar was benieuwd of iemand het herkent.. Met een warme kruik wordt het trouwens niet veel minder. Heb overigens geen blaasontsteking en zit ook niet verstopt. Alvast bedankt!
Jaa ik heb het ook gehad en nu nog steeds vaak. Kunnen verschillende dingen zijn.. oefenweeen groeipijn indalingsweeen... best vervelend gevoel he
Ik zou toch even de vk bellen hierover, je weet maar nooit of je misschien toch aan het bevallen bent..
Nou het baart me niet zoveel zorgen want wanneer ik er geen aandacht aan besteed voel ik het niet dus ik twijfel of ik moet bellen, mijn man is aan het werk en mijn zoontje ligt in bed en de VK zegt toch neem maar een paracetamolletje en slaap maar even of er moet oppas komen en mijn man naar huis komen van het werk , waarschijnlijk voor niks.. Voorweeen zijn toch wel echt een stuk aanweziger dus weet eigenlijk wel zeker dat er niks aan de hand is