Hallo Dames, Ik lees al een heletijd mee hier heb nog vrij weinig geplaatst. Ben niet z'n schrijver.. Maar wil nu mijn eitje wel even kwijt! Vandaag 26 weken en 5 dagen.. Alles ging goed met mijn zwangerschap. Vanmorgen werd ik wakker en was mijn onderbroek en bed beetje nat.Ik gelijk de verloskundige gebeld ze zei kom zo wel even kijken.. Toen ze er was kon ze niks zien en stelde me gerust dat het waarschijnlijk waterachtige afscheiding was. oke ik gerust gesteld. Rond de midddag gingen mijn man en ik bij mijn moeder koffie drinken en ik vertelde dus mijn verhaal.. mijn moeder was gelijk in alle staten ( ze ging even 25 jaar terug in de tijd, toen zei zwanger was van mij heeft ze het zelfde mee gemaakt! alleen was ze wat verder zwanger als wat ik nu ben ). zei wilde dat ik gelijk mijn verloskundige terug zou bellen, heb ik haar gelijk zelf de telefoon gegeven dat zei haar verhaal kon doen wat ze toen zelf heeft mee gemaakt. Verloskundige heeft gebeld na het ziekenhuis om gewoon even na te kijken ( zekere voor het onzekere ).. Int ziekenhuis bleek al snel dat het dus wel vruchtwater was. moest gelijk daar blijven en ging allemaal zo snel. maar omdat ik pas 26 wk en 5 dg ben contact opgenomen met Maastricht wat ze wilden. Maastricht wilde dat ik daar heen kwam omdat ze hier meer voor me kunnen doen. Dus ambulance stond al klaar, voor ik het wist was ik al onderweg. Hier aan gekomen, allemaal onderzoeken !! CTG gehad, zag er heel nettjes uit.de eerste spuit gehad voor de long rijping van onze kleine mannetje en morgen nog een. weeën remmers gekregen en zolang ik geen weeën of harde buiken krijg is het goed en hopen dat we het nog paar weekjes kunnen rekken. Heb wel volledige bed rust nu, mag alleen uit bed om na de wc te gaan en te kunnen douche!! Pfff dit doet me toch wel even goed.. Sorry dames voor het LANGE verhaal, maar ben wel ff mijn eitje kwijt, doet een mens goed.. Groetjes van mij..
Poeh dat is wel schrikken zeg, vooral op 26 weken! Hopen dat de weeen nog lang weg blijven en je beeb nog lekker lang in je buik mag blijven. Bedrust lijkt me ontiegelijk saai, gelukkig kan je hier nog op het forum je ei kwijt kan en lekker kletsen
Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte gewenst, hopelijk kan je kindje nog even blijven zitten. Goed dat je moeder haar verhaal kon doen.
Snap helemaal dat je je verhaal even kwijt moet.. Gelukkig ben je in goede handen en hebben kindje op deze termijn toch wel goeie kansen hoor.. Vriendin van mij is met 26 weken van een tweeling. Het zijn nu 2 tweejarige draken! Hopelijk blijft julli kleintje nog even lekker zitten.. Hou je rustig (zo ver dat mogelijk is) en ik hoop dat je nog minimaal een paar weekjes zwanger mag blijven.. Sterkte..
thanx dames.. heb gelukkig veel om handen om te doen, maar als ik er alleen al aan denk dat ik hier nog 4 weekjes moet liggen.. gaat er toch heel veel door mijn hoofdje.. maar alles voor de kleine man in mijn buikje heb ik alles voor over!!! xx
Oeh das schrikken he. Weet hoe het is, heb vorige week ook meegemaakt, bloedverlies en weeën. Heel veel sterkte met je bedrust. Is zeer lastig maar het moet he! Dikke knuffel
Oh meid, dat is schrikken! Hoop dat je Beebje nog even lekker blijft zitten in je warme buik! Sterkte en veel succes!
Jeetje wat zul je geschrokken zijn! Goed dat je moeder meteen actie ondernam je ligt nu op de beste plaats! Leuk is het zeker niet, weet er alles van (ook met weeënremmers en longrijping in het zkh gelegen op exact hetzelfde termijn als jou) maar wel noodzakelijk! Die paar weken van je leven ben je straks vergeten als je je mannetje gezond en wel in je armen kunt houden. Heel veel sterkte, hopelijk blijft de kleine man nog even binnen!
Jeetje dat is schrikken. Gelukkig dat je moeder gelijk actie heeft ondernomen. Lijkt me niks om 4 weken in het ziekenhuis te liggen. Maar ja alles voor je kleine man! Heel veel succes en sterkte hoop dat je mannetje nog voorlopig netjes blijft zitten!!
O jee! Dat is echt schrikken zeg! Hoop dat je het nog lang vol houdt! Op het prematuren gedeelte van deze site staat een soortgelijk verhaal, misschien kan je er wat positieve verhalen lezen! Sterkte en volhouden, he!!
Ik ga zeker voor je duimen meid jeetje wat is dat ontzettend schrikken ik hoop dat het nog heel lang heel goed blijft gaan nog een paar weekjes volhouden. Heel veel sterkte en succes. Liefs..
Jeetje dat is schrikken! Hopelijk duurt het nog even voordat jullie mannetje komt. Sterkte met de bedrust
poeh zeg, heftig....gelukkig lig je in Maastricht op de juiste plek. Heel veel sterkte en hopelijk blijft je kleine man nog even zitten !!!
Heel veel sterkte en succes! Goed luisteren naar de platte rust nu zodat je nog enkele weken verder kan.
heftig ! Wat een geluk dat je moeder zo reageerde. Maar wat heeft de verloskundige gedaan dan om te checken of het geen vruchtwater was?
Dat moet schrikken geweest zijn! Wij hebben het ook meegemaakt op 30/31 weken zwangerschap. Goed dat je moeder zo gereageerd heeft! Ik hoop dat je zoontje lang wil blijven zitten! Ons zoontje is met 33 weken geboren maar was verder gezond!