pff schrikken, nu duimen!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door limburg88, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limburg88

limburg88 Lid

20 jun 2013
    55
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik lees al een heletijd mee hier heb nog vrij weinig geplaatst.
    Ben niet z'n schrijver..

Maar wil nu mijn eitje wel even kwijt!

Vandaag 26 weken en 5 dagen..

Alles ging goed met mijn zwangerschap.
    Vanmorgen werd ik wakker en was mijn onderbroek en bed beetje nat.Ik gelijk de verloskundige gebeld ze zei kom zo wel even kijken..
    Toen ze er was kon ze niks zien en stelde me gerust dat het waarschijnlijk waterachtige afscheiding was.
    oke ik gerust gesteld.
    Rond de midddag gingen mijn man en ik bij mijn moeder koffie drinken en ik vertelde dus mijn verhaal..
    mijn moeder was gelijk in alle staten ( ze ging even 25 jaar terug in de tijd, toen zei zwanger was van mij heeft ze het zelfde mee gemaakt! alleen was ze wat verder zwanger als wat ik nu ben ).

zei wilde dat ik gelijk mijn verloskundige terug zou bellen, heb ik haar gelijk zelf de telefoon gegeven dat zei haar verhaal kon doen wat ze toen zelf heeft mee gemaakt.
    Verloskundige heeft gebeld na het ziekenhuis om gewoon even na te kijken ( zekere voor het onzekere )..

Int ziekenhuis bleek al snel dat het dus wel vruchtwater was. moest gelijk daar blijven en ging allemaal zo snel.
    maar omdat ik pas 26 wk en 5 dg ben contact opgenomen met Maastricht wat ze wilden.
    Maastricht wilde dat ik daar heen kwam omdat ze hier meer voor me kunnen doen.

Dus ambulance stond al klaar, voor ik het wist was ik al onderweg.

Hier aan gekomen, allemaal onderzoeken !!
    CTG gehad, zag er heel nettjes uit.de eerste spuit gehad voor de long rijping van onze kleine mannetje en morgen nog een. weeën remmers gekregen en zolang ik geen weeën of harde buiken krijg is het goed en hopen dat we het nog paar weekjes kunnen rekken.
    Heb wel volledige bed rust nu, mag alleen uit bed om na de wc te gaan en te kunnen douche!!

Pfff dit doet me toch wel even goed..
    Sorry dames voor het LANGE verhaal, maar ben wel ff mijn eitje kwijt, doet een mens goed..

Groetjes van mij..

2. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Poeh dat is wel schrikken zeg, vooral op 26 weken! Hopen dat de weeen nog lang weg blijven en je beeb nog lekker lang in je buik mag blijven.

Bedrust lijkt me ontiegelijk saai, gelukkig kan je hier nog op het forum je ei kwijt kan en lekker kletsen :)

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte gewenst, hopelijk kan je kindje nog even blijven zitten.
    Goed dat je moeder haar verhaal kon doen.

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Snap helemaal dat je je verhaal even kwijt moet..

Gelukkig ben je in goede handen en hebben kindje op deze termijn toch wel goeie kansen hoor..
    Vriendin van mij is met 26 weken van een tweeling. Het zijn nu 2 tweejarige draken! :)

Hopelijk blijft julli kleintje nog even lekker zitten..
    Hou je rustig (zo ver dat mogelijk is) en ik hoop dat je nog minimaal een paar weekjes zwanger mag blijven.. ;)

Sterkte..

5. limburg88

limburg88 Lid

20 jun 2013
    55
    0
    0
    thanx dames..

heb gelukkig veel om handen om te doen, maar als ik er alleen al aan denk dat ik hier nog 4 weekjes moet liggen.. gaat er toch heel veel door mijn hoofdje.. maar alles voor de kleine man in mijn buikje heb ik alles voor over!!!

xx

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Schrikken zeg! Ik duim dat je kleintje nog ff blijft zitten.

7. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Oeh das schrikken he. Weet hoe het is, heb vorige week ook meegemaakt, bloedverlies en weeën.

Heel veel sterkte met je bedrust. Is zeer lastig maar het moet he!

Dikke knuffel

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wat goed dat je moeder zo alert reageerde! Hoop voor je dat alles rustig blijft!

9. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Oh meid, dat is schrikken! Hoop dat je Beebje nog even lekker blijft zitten in je warme buik! Sterkte en veel succes!

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jeetje wat zul je geschrokken zijn! Goed dat je moeder meteen actie ondernam je ligt nu op de beste plaats! Leuk is het zeker niet, weet er alles van (ook met weeënremmers en longrijping in het zkh gelegen op exact hetzelfde termijn als jou) maar wel noodzakelijk! Die paar weken van je leven ben je straks vergeten als je je mannetje gezond en wel in je armen kunt houden.
    Heel veel sterkte, hopelijk blijft de kleine man nog even binnen!

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Jeetje dat is schrikken. Gelukkig dat je moeder gelijk actie heeft ondernomen. Lijkt me niks om 4 weken in het ziekenhuis te liggen. Maar ja alles voor je kleine man!
    Heel veel succes en sterkte hoop dat je mannetje nog voorlopig netjes blijft zitten!!

12. januari2010

januari2010 Niet meer actief

O jee! Dat is echt schrikken zeg! Hoop dat je het nog lang vol houdt!

Op het prematuren gedeelte van deze site staat een soortgelijk verhaal, misschien kan je er wat positieve verhalen lezen!

Sterkte en volhouden, he!!

13. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Ik ga zeker voor je duimen meid jeetje wat is dat ontzettend schrikken ik hoop dat het nog heel lang heel goed blijft gaan nog een paar weekjes volhouden. Heel veel sterkte en succes. Liefs..

14. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Jeetje dat is schrikken! Hopelijk duurt het nog even voordat jullie mannetje komt. Sterkte met de bedrust

15. leutjj

leutjj Niet meer actief

Heel veel sterkte, wel heftig !

16. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    poeh zeg, heftig....gelukkig lig je in Maastricht op de juiste plek.
    Heel veel sterkte en hopelijk blijft je kleine man nog even zitten !!!

17. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Heel veel sterkte en succes! Goed luisteren naar de platte rust nu zodat je nog enkele weken verder kan.

18. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    heel veel sterkte! hopelijk blijft de kleine nog even in je buik!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

heftig !

Wat een geluk dat je moeder zo reageerde. Maar wat heeft de verloskundige gedaan dan om te checken of het geen vruchtwater was?

20. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Dat moet schrikken geweest zijn! Wij hebben het ook meegemaakt op 30/31 weken zwangerschap. Goed dat je moeder zo gereageerd heeft!
    Ik hoop dat je zoontje lang wil blijven zitten! Ons zoontje is met 33 weken geboren maar was verder gezond!

Deel Deze Pagina