Hallo, Bij mijn bevalling hebben ze een knip gezet,waarvan ik nu bijna 16 maanden later nog last heb,en nu zag ik van de week op tv bij genante lijven,dat dit evt verholpen kan worden met een zalf. Dus de huisarts hierover gebeld en morgen ga ik het halen bij de Apotheek.( weet niet hoe het heet) ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft enzo niet wil ik jullie hier op de hoogte houden.ben zo benieuwd,wil eindelijk weer iets doen met mn man zonder dat het litteken de rest van de dag trekt en gevoelig is
Volgens mij gaat het meer om het masseren van het litteken waardoor het soepeler wordt, dan om de zalf. Ik kreeg van de bekkenbodemfysiotherapeut barrière crème met als doel masseren, masseren en nog eens masseren (heb dan ook 3 littekens ) Als je nog perineum olie hebt staan toevallig, kun je dat ook nog mooi opmaken. Sterkte!
hey, ik heb vandaag de zalf kunnen halen bij e apotheek. is alleen helaas niet wat ik zocht.ik heb Lidocaine vaseline creme 3 % meegekregen,wat dus een vasaline met een verdovend middeltje is.alsof ik elke keer als ik iets met mn man wil doen eerst ff de boel wil gaan verdoven. ik was op zoek naar een Silicon crème die het litteken wat zou verzachten.dus maar opnieuw de huisarts gebeld en nu een afspraak gemaakt om hier over te hebben en anders maar een doorverwijzing naar de gynacoloog. wordt vervolgt.
het is honingzalf helpt: antibactrieel en verzachtend, goed voor het litteken. Verkrijgbaar bij de apotheek en het heet Mesitran.
Hallo,ben vandaag naar de huisarts geweest,en ik wordt doorgestuurd naar de gynaecoloog,pereniumolie heb ik in en na de zwangerschap ook gebruikt,help wel een beetje maar niet helemaal,daaarbij ben ik allergies voor calendula en arnica dus veel creme's vallen daarom al af.ben benieuwd wat de gynaecoloog kan doen.als ik weer weet laat ik wel weer van me horen, groetjes
Dan wachten we samen op de oproep van de gyn http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/454667-strak-gehecht-mogelijk.html
Ik heb jou topic nog niet gelezen,ik zal eens lezen als ik er de tijd voor heb. Vrijdag ben ik bij de gynaecoloog geweest en er word nu niks aan gedaan omdat ik nu opnieuw zwanger ben.mocht er een knip nodig zijn wordt ik gehecht door een gynaecoloog ipv door de klinisch verloskundige en anders kijken we na de bevalling of er toch een operatie nodig is of niet.dat laatste vind ik wel erg ingrijpend dus ik weet niet of ik dat wel wil.
Thja mijn topic is ondertussen gesloten, was nog steeds in afwachting, blijkt de doorverwijzing nooit aangekomen te zijn.. Ben je voor de katsekut 4 wkn aant wachten grrrrrrrr wacht ook nu niet langer dan een week voor ik weer ga bellen... Als ik nog niks gehoord heb
Dat is irritant!gelukkig moest ik zelf bellen,dat scheelt veel tijd.kon al binnen 2 terecht. Hoop dat je nu niet lang meer hoeft te wachten.
Nou postbode heeft de post net gbracht, 26 september he he, nog 2 wkn geduld dat is wel vol te houden !!