Hoiii Ik wil nieuw beddengoed. Gewoon leuk, fris, zomers en een totale kleurexplosie. Dit is een beetje mijn smaak en ongeveer wat ik zoek: Essenza Dekbedovertrek Euphoria Lime - Dekbedovertrek - Volwassenen Maar nog niet helemaal; omdat ik namelijk 2x eenpersoonsdekbedovertrekken (en kussenslopen) zoek. Heeft iemand een idee waar ik dat kan vinden of dat dit een speciale naam heeft behalve pffff-moet-dat-nou-zoveel-kleur-gelukkig-slapen-we-met-de-lamp-uit zoals mijn partner het hier noemt De prijs; tja, probeer het vriendelijk te houden als je zo lief bent om mee te zoeken ! En weet iemand of het beddengoed in de link ook in 2x 1persoons te vinden is? Wat zijn de maten daarvoor eigenlijk? No way in hell dat mijn partner en ik een deken samen gaan delen; hij is irritant en dat vind hij van mij ook. Dan gaan we 's nachts ofwel touwtrekken of elkaar die deken opdringen als het warm is. Ook ben ik een koukleum en heeft hij het al warm op de Noordpool. Dus we moeten echt allebei een aparte deken hebben. Help!!! !
Hip -niet zo heel goedkoop als je 2 x 1 persoonszoekt... de low-budget schijnen ook wel erg goed te zijn van deze zaak. Maar niet in de bonte versie die je zoekt. Wel andere mooie prints
Bij de Action heb je erg leuk beddengoed, zo rond de 8 euro voor een 1-persoonsset. Afmeting is dan 140x200.
Thanks! Ik heb er gelijk even 2 besteld. Was nog een hele klus, want na 1tje was hij gelijk op 5 websites uitverkocht Ik denk dat ze dezelfde leverancier hadden. Nu heb ik er eentje voor 40 euro en eentje voor 50 euro moeten bestellen Mja, ach... Het is het waard. Hoop ik.
Ik ga eens naar de andere links kijken en v/d week eens langs de Action. Ik heb het helemaal gehad met de zwarte print met rode rozen, hartjes en dergelijke. Ik wil licht! Verdikkiedorie
Ikea! Goede prijs/ kwaliteit verhouding en sluit vaak mooi aan. Heb hier action dekbedovertrekken voor de dekbedden van de honden , maar vindt dat die erg gauw slijten. Moet daarbij ook wel zeggen dat ik die vaak was.
Ik geef liever iets meer uit, wij hebben nu een jaar of 4 pip studio overtrekken en gaan wekelijks op 60 graden en in de droger en zien er nog als nieuw uit, totaal niet vaag.
Haha, nou, ik ben dik 90 euro armer; als deze gaan vervagen weet ik die fabrikant te vinden !!!!!! I'll hunt them down