Zoektocht naar fleurig beddengoed

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hoiii :D

Ik wil nieuw beddengoed. Gewoon leuk, fris, zomers en een totale kleurexplosie.

Dit is een beetje mijn smaak en ongeveer wat ik zoek:

Essenza Dekbedovertrek Euphoria Lime - Dekbedovertrek - Volwassenen

Maar nog niet helemaal; omdat ik namelijk 2x eenpersoonsdekbedovertrekken (en kussenslopen) zoek. Heeft iemand een idee waar ik dat kan vinden of dat dit een speciale naam heeft behalve pffff-moet-dat-nou-zoveel-kleur-gelukkig-slapen-we-met-de-lamp-uit zoals mijn partner het hier noemt :D

De prijs; tja, probeer het vriendelijk te houden als je zo lief bent om mee te zoeken :D !

En weet iemand of het beddengoed in de link ook in 2x 1persoons te vinden is? Wat zijn de maten daarvoor eigenlijk? No way in hell dat mijn partner en ik een deken samen gaan delen; hij is irritant en dat vind hij van mij ook. Dan gaan we 's nachts ofwel touwtrekken of elkaar die deken opdringen als het warm is. Ook ben ik een koukleum en heeft hij het al warm op de Noordpool. Dus we moeten echt allebei een aparte deken hebben.

Help!!! ;) !

2. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Het beddengoed in je link is 1 persoons.
    De maten van een 1persoons dekbed is 140x200/220

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hip

-niet zo heel goedkoop als je 2 x 1 persoonszoekt... de low-budget schijnen ook wel erg goed te zijn van deze zaak. Maar niet in de bonte versie die je zoekt. Wel andere mooie prints ;)

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Bij de Action heb je erg leuk beddengoed, zo rond de 8 euro voor een 1-persoonsset. Afmeting is dan 140x200.

5. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Pip! Heerlijk vrolijk en goede kwaliteit!

6. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ikea!

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Thanks! Ik heb er gelijk even 2 besteld. Was nog een hele klus, want na 1tje was hij gelijk op 5 websites uitverkocht :$:( Ik denk dat ze dezelfde leverancier hadden. Nu heb ik er eentje voor 40 euro en eentje voor 50 euro moeten bestellen ;) Mja, ach... Het is het waard. Hoop ik.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ga eens naar de andere links kijken en v/d week eens langs de Action. Ik heb het helemaal gehad met de zwarte print met rode rozen, hartjes en dergelijke. Ik wil licht! Verdikkiedorie :D

9. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ikea! Goede prijs/ kwaliteit verhouding en sluit vaak mooi aan.
    Heb hier action dekbedovertrekken voor de dekbedden van de honden :), maar vindt dat die erg gauw slijten. Moet daarbij ook wel zeggen dat ik die vaak was.

10. Melief

Melief Niet meer actief

Ik geef liever iets meer uit, wij hebben nu een jaar of 4 pip studio overtrekken en gaan wekelijks op 60 graden en in de droger en zien er nog als nieuw uit, totaal niet vaag.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha, nou, ik ben dik 90 euro armer; als deze gaan vervagen weet ik die fabrikant te vinden !!!!!! I'll hunt them down :cool:

12. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Graag gedaan! V&D heeft trouwens ook leuke overtreksets.

13. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
  14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    Pip of room seven, alleen niet heel goedkoop.

Deel Deze Pagina