hallo meiden, ik moet even klagen hoor.... en als er tips zijn, zijn die meer dan welkom!!! ik heb nu al ruim een week 's nachts flinke (oefen) weeen... ik slaap dus ook al ruim een week max 3 uurtjes per nacht.. helaas houdt het weer op zodra de dag begint, als mijn dochter wakker wordt dus... ik ben nu zo op, zo moe.... als ik me bedenk dat dit misschien nog wel 3 weken kan duren (wat ik niet denk, maar toch) wordt ik nog moedelozer.... heeft er misschien iemand tips???
heb het ook gehad.. en helaas moeten doorlopen tot bijna 41 weken. wat bij mij een heel klein beetje hielp was een echt hete beker anijsmelk en een warm bad/douche voor ik naar bed ging.. daardoor zakten de weeen weg en kon ik wat slapen.. ook als de weeen snachts kwamen ging ik even in een warm bad zitten
Ik kan je geen raad geven.. maar ik hoop voor jou dat de beeb niet meer heel lang op dr laat wachten, haha. heel veel sterkte met de constante weeen terwijl ze niet doorzetten! ik wens je alvast een goede bevalling!! liefs fay
je dochter ergens een nachtje te logeren brengen, kun je een x proberen uit te slapen... nee soory heb geen tip, wil je alleen sterkte wensen
ik heb dit gehad in de laatste week van de zwangerschap bij me zoontje. dus ook week 39. ik heb na 3 nachten de verloskundige gebeld en gezegt dat ik dit echt niet meer volhoud zo. ze is langs gekomen om te kijken of ze eventueel me vliezen kon brekene ( moest ik 2 a 3 cm voor hebben) maar helaas maar 1 cm ontsluiting en baarmoedermond nog niet volledig verweekt en verstreken dus wel gestript en ik moest een nachtje in het ziekenhuis slapen met een spierverslapper en slaapmiddel zodat de baarmoeder zich weer ontspant. heb toen heerlijk geslapen allen de volgende nacht thuis ging het weer precies hetzelfde dus de volgende ochtend weer gebeld en moest toen weer in het ziekenhuis slapen en de volgende dag zou de gyn komen om te bespreken hoe of wat en ik ben toen ingeleid omdat er een grote kans was op uitputting en ik de bevalling niet aan zou kunnen wanneer het eenmaal is begonnen. dus ik zou het aangeven bij je verloskundige en doorgeven dat je dit zo echt niet meer volhoud en misschien willen ze dan de natuur een beetje helpen.
inderdaad even overleggen met je vlos. Een slaapmiddel voor 1 of 2 nachtjes, hoor je ook wel vaker en dan kun héél even bijtanken... en misschien willen ze wel wat vroeger proberen te strippen. Of eerst 2 nachtjes goed slapen met slaapmiddel en dán strippen.. zodat je ook niet te vermoeid bent, mocht het op gang komen.