Wie heeft hier ook zoveel last van?? Sinds een paar dagen kan ik helemaal niets meer verdragen op mijn navel... Hij steekt helemaal naar buiten en wanneer ik er op duw voel ik iets hards en krakend.. Volgende week ga ik bij de gyn en vraag zeker na wat er aan de hand kan zijn maar ben zo bang voor een navelbreuk.. Zijn er mensen die dit ook hebben en waarbij het GEEN navelbreuk was maar na de zw gewoonteregels verdween?? Ik weet ook wel dat iedereen anders is maar heb effe nood aan opbeurende berichtjes
Geen idee, herken het niet. Even de huisarts bellen als je het niet vertrouwt? Ik denk alleen niet dat ze er tijdens de zwangerschap veel aan kunnen doen... Volgens mij wordt dat pas achteraf geopereerd, mocht dat al nodig zijn.
Klinkt bekend, bij mij is het wel een navelbreuk. Na de bevalling wacht mijn gyn af of het zelf hersteld en anders na 6wk ergens opereren.
Ik heb het nu ook. bij mij is het een navelbreuk die ik als baby heb gehad. Die is nooit meer helemaal weggegaan. Bij mij hoeft er niets aan gedaan te worden omdat er normaal niets uitpuilt als ik niet zwanger ben. Hij is alleen nu weer open gegaan.