hallo meiden, wie kan mij helpen of heeft het zelfde?? ben nu 3 maanden gestopt met de pil, alles verliep daarna gewoon. alleen deze maand snap ik er niets meer van ... na mijn ong. na twee weken bloedverlies bruin/rood daarna weer een week niets en nu weer heel iets alleen na het wc gaan wat kan dit zijn ? gister wat pijn in mijn buik niet heel erg maar het zeurden een beetje, vandaag geen last meer van.
hoi! is misschien toch nog het ontpillen! je hormoonhuishouding moet nu weer zelfstndig gaan werken en dat kan nog wel eens in de war raken! denk maar ff afwachten! s6!
Hey, Zoiets heb ik dus nu ook. Ben bij de ha geweest vanochtend en die zei dat het de eerste keer bloedingen een innestelling was. En nu een week later heb ik waarschijnlijk de verschijnselen van een vmk. Ik duim voor je dat het goed gaat. Liefs.
he herkenbaar, ik ben ook 4 maanden gestopt met de pil. Had ook opeens 2 weken na ongi klein beetje bruin/rood verlies. Nu 3 weken later nog niet ongi. Ben bang dat ons lijf in de war is door het ontpillen.
bij mij is er ook geen touw aan vast te knopen, ben 2 x ongesteld geworden na 32 dagen en toen echt giga met kramp en migraine (denk nu dat het vmk was) en nu laatste 2x na 21 dagen en 24 dagen zonder enig voor teken) kan trouwens ook komen als je bijv. ziek bent en koorts hebt en /of slecht eet tgv ziek zijn. maar kan ook ontpillen zijn.... wat ik wel weet....kan je behoorlijk onzeker maken..