Ons meisje van 11 maanden is vandaag weer op het cb geweest. Helemaal goedgekeurd, ze doet het allemaal prima! Maar haar gewicht en lengte blijven nu echt een beetje achter. Ze is in 2 maanden tijd maar 80 gram aangekomen! Ze weegt nu 8180 gram en is 71 cm lang, en dat is een beetje onderin de curve. Nu heeft ze in een half jaar tijd al 3 oorontstekingen te pakken gehad, dus daar kan het mee te maken hebben. Ze eet nu ze weer beter is nl weer prima, als je haar ziet eten vraag je je af waar ze het laat! Grappig hoor, soms eet ze zelfs meer dan haar broer. We moeten nu wel over 6 weken weer terug komen om te wegen, dan zou ze weer wat aangekomen moeten zijn. Mijn zoontje zat op dezelfde leeftijd al op 9710 gram! Wel grappig hoor, die verschillen. Maar echt zorgen maak ik me er niet om, als ik zie hoe levendig ze is denk ik dat het allemaal heus wel prima gaat!
youame heeft haar hele leventje al onderin de curve gezeten die weeg nu al ruim een jaar 10 kilo en is 85 cm ze is te klein en te licht voor der leeftijd daarom moet ze onder controle blijven bij de KA en eten pff die eet echt veel ze eet elek avond bijna wel 3bordjes leeg
gewoon een lekker klein poppetje. vind ik wel schattig hoor. Liam is niet veel groter, wel iets zwaarder. Maar wij waren ook vandaag op CB. Bijna niks in lengte gegroeid, en maar 300 gram zwaarder. (hij is nu 72 cm en 9100 gr) Bij ons zeiden ze... hij heeft het nu drukker met groeien in ontwikkeling... en hij is ook heel levendig, dus dat kost ook veel energie..
Eva is in 2 maanden tijd 40 gram afgevallen . Een buikgriep en een verkoudheidsgriepje gehad en daardoor in totaal 2 weken haast niet gegeten. Dat hakt er wel in. Eva begon bij haar geboorte helemaal bovenin de curve, nu zit ze onder het gemiddelde. Ze ging ook met 7 maanden staan en kreeg toen meer bijvoeding (maar daarvan eet ze niet zoveel), je ziet ook dat de curve vanaf 7 maanden begint af te buigen. Eva woog 2 weken geleden trouwens 8840 gram en was 72cm lang.
Is normaal op die leeftijd. Ze gaan meer bewegen, anders eten, etc. Ik snap ook niet waarom die curves niet wat platter gaan lopen! Want bij ons was het ook zo dat ze weinig aangekomen was. En toen zeiden ze direct dat dat zo hoort. Waarom schrijven ze dat niet op dan?
Tja raar dan eigenlijk he? Ik maak me ook niet echt zorgen, als ik zie hoe levendig en vrolijk ze is. Maar ik vond 80 gram in 2 maanden tijd wel een beetje weinig. En mijn zoontje woog op die leeftijd al 9700 gram. Nou ja, over 6 weken zien we wel of ze dan meer is aangekomen!
tim is geboren als 8 ponder en is sindsdien elke maand alleen maar meer en meer afgezakt in zijn lijn ! dit wordt goed in de gaten gehouden door CB maar is toch echt zijn patroon .. nou kan tim echt soms een tijd slecht eten hoor...