wie herkent dit en is nu zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door esje1975, 12 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Als je zo'n lange cyclus hebt dan zou je pas erg recent je ei hebben gehad, lijkt me wat vroeg voor echte symptomen? Als ik het goed begrijp is de kans erg klein door de sterilisatie- ik hoop dat een kleintje wel welkom is (je lijkt wel graag zwanger te willen zijn?). Zelfs sterilisaties zijn niet 100% maar...

Ik heb de meeste van dit soort symptomen ook als ik ongesteld moet worden, dat het anders voelde toen het raak was... was meer omdat het gewoon net een beetje anders voelde bij mij. Symptomen zeggen niet zo erg veel, een test wel. Ben heel benieuwd!! :)

2. esje1975

esje1975 Lid

12 jun 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Evenstar.
    Bedankt voor je reactie en ja ik weet ook zeker dat ik gewoon ongi ga worden,alleen voel ik me heel anders.
    Ik mag vrijdag een test doen en dan weten we het zeker.
    En zeker is dat kleintje welkom want het zou echt een wonder zijn als ik
    zwanger ben want mijn man is vorig jaar gesteriliseerd ;) Ik zie alleen erg tegen een 4de keizersnede op:(
    Maar ja vanmiddag even naar een frisse neus met de kleintjes gehaald
    en voelde echt gekke steekjes in mijn buik.En dat voelde niet zo als ongi worden.
    ook heb ik al drie keizersnede s gehad en ik heb geen verstand van maar is dan mijn buik niet iets gevoeliger voor?
    ik begrijp er zelf helemaal niks van.
    We wachten het wel af.
    Ben benieuwd hoe dit afloopt.
    Groetjes van Essie:)

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hihi ben ook benieuwd. Stel je voor zeg, zwanger door een sterilisatie heen! Als het al je 4e kindje is... dan weet je denk ik wel hoe het voelt om zwanger te zijn ;)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai.

Ja dit is ons eerste kindje:)

Als je cyclus normaal 40 dagen is dan kan je nu nog geen symptomen van een zwangerschap hebben als je op dag 29 zit. Hoe lang heb je die symptomen dan al? Anders zou je nu ineens een hele korte cyclus moeten hebben, dan kan het wel...

Spannend hoor

En wat de symptomen betreft...alles wat je benoemd kan ook bij een aankomende ongi horen of als je hormonen een beetje "door de war" zijn...Het kan echt heel veel zijn... Toen ik zwanger wilde worden zag ik ook elke keer wel iets en dacht ik dat ik zwanger was. Alles gaat je dan ook ineens opvallen...
    Toen ik echt zwanger was had ik niet veel bijzonders

5. esje1975

esje1975 Lid

12 jun 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Evenstar.

Ja precies dat zou je toch denken dat ik het wel aanvoel.
    Het is heel onwerkelijk natuurlijk als ik het straks nog ben.

Wat denk je gisteravond gewerkt en ik werk als cassiere kreeg me toch steken in mijn buik.
    Ging ik naar de toilet en moeilijk persen en pijn erbij:(
    Ik wist niet wat me over kwam,waarschijnlijk lucht in mijn darmen,nou dat heb ik geweten zeg.

Ik heb als ik over de weg rijd ook al een beetje pijn in mijn buik.:(
    Maar niks van ongi te bekennen.
    Wel vandaag 4 zwtesten een lekker voorraadje gekocht.
    Kan ik er flink tegen aan,hahaha.
    Ik hou je op de hoogte en bedankt voor je berichtjes.

Bedankt Lotte voor je berichtje.
    Ja ik snap er ook niks van en mijn ongi zal er wel aan komen.
    De verlosk van deze site vind het ook allemaal gek en zij zei dat ik as vrijdag een testje ertegen aan kan gooien.
    Mijn laatste ongi was 16 mei en zit nu op dag 31.
    Ben beniewd en hou jullie op de hoogte.
    Groetjes van Essie.

6. esje1975

esje1975 Lid

12 jun 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,nou vanmorgen een test gedaan en negatief dus ik zal wel gauw ongi worden.
    Heb nu trouwens een beetje hoofdpijn dus het zal wel gauw eraan komen.
    Ik zal het jullie laten weten als ik ongi ben geworden.
    Ik zit nu op dag 34 dus ben benieuwd wanneer ik ongi ga worden ik zal het wel fijn vinden als het eerder zou komen ben ik ook weer blij dat ik die spanning niet meer heb.
    Bedankt voor jullie berichtjes:)
    Groetjes van Essie.

7. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    jeetje zeg, al dat wachten, om gek van te worden!!! Maar ja neg test en geen ongi is ook nog niet bepaald onwijs veel zekerheid.....

Succes ermee, en blijf benieuwd hoe en wat nu.....:D

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ik herken het wel, maar toch.....vorige maand had ik dit ook en schrok me kapot was bang dat ik zwanger was, en mooi niet!

9. esje1975

esje1975 Lid

12 jun 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nicole, en mama Kitty.:)
    Bedankt voor jullie berichtje.

ja ik word er gek van dat wachten en ik heb ook geen cyclus van 29 dagen dus ik moet eigenlijk nog langer wachten met testen denk ik.
    Vanmorgen was de test negatief dus miss volgende week weer een
    test doen?
    In ieder geval geen bloed te zien alleen voel ik iets geks in mijn lies maar dat zal wel over gaan,en een beetje lichte hoofdpijn.
    We zien het wel.:(
    Ik zit nu op dag 34 en andere twee maanden had ik pas op dag 40 dat ik ongi werd dus ben benieuwd.
    Ik hou jullie op de hoogte,groetjes van Essie.:)

10. esje1975

esje1975 Lid

12 jun 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi allemaal.:)
    Ik denk dat ik ongi geworden ben na eindelijk dag 34-35.
    Werd tijd alleen snap ik er niks van want het is helder rood met rood slijm erbij en niks van donkere stukjes dus wel gek eigenlijk.
    Weet iemand dat toevallig of dit wel een ongesteldheid is?:(
    Maar ben wel blij waar ik aan toe ben.
    Groetjes van Essie:)

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Bij mij is elke ongesteldheid qua bloedverlies anders- je hebt ook negatief getest, dus ik neem aan dat je gewoon ongesteld bent.

12. esje1975

esje1975 Lid

12 jun 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Evenstar.
    Bedankt voor je berichtje en ja ik denk dat ik ook ongi ben alleen heb ik geen donkere dingetjes in mijn bloed alleen licht bloed met slijm en neem aan dat dat ook een ongi is.
    Ik heb ook een bericht gestuurd aan de verlosk dus ben benieuwd wat zij straks zeggen.
    Groetjes van mij en ik hou je op de hoogte:)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Helder rood is vrijwel altijd ongi. Anders is het roze en juist ook vaak met bruin.

Je hebt sowieso een onregelmatige cyclus he?

Deel Deze Pagina